دانلود بازی City miner 2.9.9 – معدن یاب شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی City miner 2.9.9 - معدن یاب شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی City miner برای اندروید

| بازی معدن یاب شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

City miner 2.9.9 نام یک بازی جدید اندرویدی در سبک سری بازی های نقش آفرینی از استودیو بازی سازی Eye& است. در این بازی اندرویدی، شما موظف هستید که دنیا را از خطر نجات دهید! داستان بازی، از جایی شروع می شود که جهان بشریت، با خطر کمبود مواد منابع مواجه می شود! و دلیل آن هم ناشناخته می باشد. به همین سبب، شما توسط گروهی به قاره آسیا فرستاده شده اید. در این ماموریتی که در پیش رو دارید، باید با گشت و گذار در محیط های مختلف، مواد مورد نیاز را در منابع پیدا کنید. در هر ماموریت، یک نوع مواد خاصی را باید در معادن مختلف پیدا کنید، که هرچه مراحل را بیشتر پشت سر می گذارید، یافتن مواد منابع سخت تر از قبل می شود.

در بازی، هنگام جست و جو مواد، موجوداتی در راه شما سبز می شوند. شما باید آنها را نابود کنید تا جلوی ماموریتتان را نگیرند. دقت داشته باشید، بعضی از آنها خطری هستند و قصد جان شما را دارند. اگر علاقمند به بازی های نقش آفرینی و ماجراجویی هستید، بی شک می توانید به سراغ این بازی بسیار زیبا با گرافیک جذاب پیکسلی بروید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی City miner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های بازی City miner :

– طیف گسترده ای از مکان های مختلف برای معدن یابی

– دارای ماموریت های مختلف و جذاب

– جست و جو در مکان های مختلف با شرایط آب و هوایی متنوع

– گرافیک پیکسلی و جذاب

– گیم پلی بسیار ساده و روان

 

تصاویری از محیط بازی:

 

City miner4 300x169 - دانلود بازی City miner 2.9.9 - معدن یاب شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت City miner3 300x169 - دانلود بازی City miner 2.9.9 - معدن یاب شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

City miner2 300x169 - دانلود بازی City miner 2.9.9 - معدن یاب شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت City miner1 300x169 - دانلود بازی City miner 2.9.9 - معدن یاب شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

تریلر بازی City miner:

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR