دانلود MediaNXS 6.0.166 – نرم افزار ضبط و پخش فایل های صوتی و ویدئویی

دانلود MediaNXS 6.0.166 - نرم افزار ضبط و پخش فایل های صوتی و ویدئویی

 

دانلود MediaNXS

| نرم افزار ضبط، پخش و تحلیل فایل های صوتی و ویدئویی |

 

MediaNXS 6.0.166 نام یک نرم افزار فوق العاده کاربردی در زمینه ضبط، پخش و تحلیل فایل های صوتی و تصویری با فرمت های مختلف می باشد. کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزار، طیف گسترده ای از ویژگی های ضبط، پخش و تحلیل فایل های صوتی و تصویری را تجربه کنند. این نرم افزار چند کاره، شما را قادر می سازد تا بتوانید تمامی تنظیمات و ویژگی های مورد نیاز را جهت ضبط و پخش داشته باشید. همچنین، این نرم افزار قابلیتی را به شما می دهد تا بتوانید فایل های صوتی و تصویری خود را ایمپورت یا همان بارگذاری کنید. سیستم استخراج و اسکپورت در این نرم افزار، فوق العاده پرکاربرد می باشد و شما می توانید با این سیستم، فایل های صوتی و تصویری خود را به فرمت های مختلف تبدیل کنید و آنها را استخراج کنید و خروجی بگیرید.

در این نرم افزار، کتابخانه ای از فرمت های مختلف وجود دارد، به طوری که شما می توانید هر نوع فرمت فایل صوتی و یا تصویری را در این نرم افزار ایمپورت کنید. فرمت های دستگاه های پخش مختلف، معمولا با بیشتر نرم افزار ها، هماهنگ نیستند اما این نرم افزار، از تمامی فرمت های دستگاه های پخش و پلیر مختلف پشتیبانی می کند. ناگفته نماند که قابلیت ساختن متادیتا برای فایل ها وجود دارد به طوری که می توانید داده های متادیتا فایل صوتی و یا تصویریتان را در قالب یک فایل XML بسازید و آنها را اضافه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی نرم افزار MediaNXS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MediaNXS :

– دارای تنظیمات و ویژگی های فراوان جهت ضبط فیلم

– سیستم پیشرفته ایمپورت و بارگذاری فیلم با پشتیبانی از بیشتر فرمت های مختلف

– امکان استخراج و اکسپورت کردن فایل های صوتی به فرمت های مختلف

– امکان افزودن داده های متادیتا به فایل ها

– تجزیه و تحلیل سیگنال های مختلف و پیشبینی موج ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار:

 

MediaNXS1 300x233 - دانلود MediaNXS 6.0.166 - نرم افزار ضبط و پخش فایل های صوتی و ویدئویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR