دانلود بازی Good Bye! Zombie 1.2.0 – خداحافظ زامبی! برای اندروید

دانلود بازی Good Bye! Zombie 1.2.0 - خداحافظ زامبی! برای اندروید

 

دانلود بازی Good Bye! Zombie برای اندروید

| بازی خداحافظ زامبی! برای اندروید |

 

Good Bye! Zombie 1.2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی IDEABOX Co Ltd است. در روزی از روزها که باد در حال وزیدن در شهر بود، ناگهانی موجودی ترسناک در مرکز شهر ظاهر شد. در ابتدا، مردم نسبت به آن بی‌توجهی نشان دادند، تا اینکه آن موجود به سمت شهروندان حمله‌ور شد و در کمتر از یک روز، تعداد این موجودات از انگشتان دست هم خارج شد! این ویروس کشنده و خطرناک، در عرض چند ساعت می‌تواند میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا را به خود آلوده کند؛ ویروسی که مبتلایان به آن را “زامبی” می‌نامند!

بازماندگان این اتفاق ترسناک، به انتظار نیروهای نجات هستند. اما در این میان لازم است که از زامبی‌ها نیز دوری کرده و جان خود را در برابر ابتلا به این ویروس در امان نگه دارند. در مجموع 6 بازمانده از این رویداد آخرالزمانی باقی مانده که شما هم یکی از آنان هستید. حال شما وظیفه دارید که تا زمان رسیدن نیروهای نجات، خودتان برای بقا تلاش کرده و با انواع سلاح‌های موجود، زامبی‌ها را یکی پس از دیگری نابود کنید. هم اکنون می توانید بازی Good Bye! Zombie را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Good Bye! Zombie :

– دارا بودن گیم‌پلی اکشن و هیجان‌انگیز با حضور انواع مختلفی از زامبی‌ها

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– امکان حضور در یک نقشه گسترده از شهر

– قابلیت به دست آوردن سلاح‌های قدرتمند برای کشتن زامبی‌ها

– امکان بقا در دنیایی پر از زامبی‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Good Bye Zombie1 100x150 - دانلود بازی Good Bye! Zombie 1.2.0 - خداحافظ زامبی! برای اندروید Good Bye Zombie2 100x150 - دانلود بازی Good Bye! Zombie 1.2.0 - خداحافظ زامبی! برای اندروید Good Bye Zombie3 100x150 - دانلود بازی Good Bye! Zombie 1.2.0 - خداحافظ زامبی! برای اندروید Good Bye Zombie4 100x150 - دانلود بازی Good Bye! Zombie 1.2.0 - خداحافظ زامبی! برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR