دانلود Boxshot 4 Ultimate 4.14.2 – نرم افزار ساخت جعبه های 3 بعدی

دانلود Boxshot 4 Ultimate 4.14.2 - نرم افزار ساخت جعبه های 3 بعدی

 

دانلود Boxshot

| نرم افزار ساخت جعبه های 3 بعدی |

 

Boxshot 4 Ultimate 4.14.2 نام نرم افزاری کاربردی و مفید در زمینه ساخت باکس و کاورهای 3 بعدی برای انواع جعبه‌های CD/DVD، جلد محصولات نرم افزاری و یا کاور کتاب‌های فیزیکی است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید از یک تصویر ساده و معمولی، یک محصول واقعی را به نمایش بگذارید؟ اگر شما هم به دنبال چنین نرم افزاری هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌وجه محصول قدرتمند باکس‌شات (Boxshot) را از دست ندهید! این برنامه قادر است کاور مربوط به محصولات نرم افزاری، بازی، کتاب و … را ضمن دسترسی به ده‌ها گزینه قابل تنظیم در اختیار شما بگذارد. به عنوان مثال، با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید یک نمونه از تصویر مربوط به محصول خود را تبدیل به یک کاور 3 بعدی کنید؛ به گونه‌ای که مخاطبین تصور کنند که در حال مشاهده نمونه واقعی این محصول هستند.

این نرم افزار، ده‌ها گزینه قابل تنظیم و بسیار گسترده را در اختیار کاربران می‌گذارد تا بتوانند کاور و یا جعبه‌های 3 بعدی مورد نظر خود را درست مطابق با سلیقه خود تغییر دهند. در نسخه جدید این نرم افزار، امکان طراحی جعبه برای محصولات نرم افزاری، باکس‌های CD/DVD، جلد مجلات، کارت، لیوان، قوطی و … نیز فراهم گردیده و کاربران به آسانی می‌توانند یک مدل از پیش آماده را فراخوانی کرده و تصاویر دلخواه خود را بر روی آن اعمال کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Boxshot را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Boxshot 4 Ultimate :

– دارا بودن بیش از 50 طرح آماده من جمله: جعبه، کتاب، لیوان، سی دی، دی وی دی، قوطی و …

– امکان رندرینگ سریع و آسان طرح‌ها

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

– قابلیت به اشتراک‌گذاری سریع و آسان

– سازگاری با فرمت‌های PSD انواع دیگری از تصاویر گرافیکی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Boxshot.cover1  1 300x171 - دانلود Boxshot 4 Ultimate 4.14.2 - نرم افزار ساخت جعبه های 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 129 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR