دانلود McAfee Quarantine Manager 7.1.1 – نرم افزار آنتی اسپم ایمیل ها

دانلود McAfee Quarantine Manager 7.1.1 - نرم افزار آنتی اسپم ایمیل ها

 

دانلود McAfee Quarantine Manager

| نرم افزار آنتی اسپم ایمیل ها |

 

McAfee Quarantine Manager 7.1.1 نام محصولی جدید و قدرتمند ساخته‌ی کمپانی امنیتی McAfee است که با هدف مدیریت ایمیل‌های دریافتی به کمک کاربران می‌آید. همانطور که می‌دانید سرویس‌های ایمیل با وجود کاربرد مفید در برقراری ارتباطات رسمی و اداری، در برخی مواقع نیز دریچه‌ای برای نفوذ هکرها و یا رسانه‌های تبلیغاتی هستند. همین موضوع سبب می‌شود که در پاره‌ای از مقاطع، کاربر تصمیم بگیرد که آدرس ایمیل خود را به کلی تغییر داده و با این کار، تا مدت‌ها مخاطبین خود را از دست بدهد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری مفید و کاربردی برای مدیریت ایمیل‌ها بوده و جلوی بسیاری از رسانه‌های تبلیغاتی و حملات فیشینگ را می‌گیرد.

این برنامه که با عنوان مدیریت قرنطینه‌ها منتشر شده، قادر است نامه‌های تبلیغاتی را به لیست سیاه اضافه کرده و صندوق دریافت شما را تمیزتر از همیشه نگه دارد. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید یک محیط قرنطینه را برای ایمیل‌های آلوده به ویروس، فایل‌های مخرب، حملات فیشینگ و … را در نظر گرفته و اسپم‌ها را نیز در همین بخش نگهداری کنید. با این کار، احتمال بروز حملات و خطر آلودگی سیستم به صفر رسیده و امکان مدیریت بهتر پیام‌های دریافتی فراهم خواهد شد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار McAfee Quarantine Manager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار McAfee Quarantine Manager :

– امکان ایاد اکانت مدیریت برای نظارت بر دامنه‌های خاص

– قابلیت کانفیگ تنظیمات از راه دور با ePolicy Orchestrator

– توانایی مدیریت کاربران مدیر در محیط نرم افزار

– جلوگیری از وقوع حملات هکری و مدیریت لیست‌های سفید و سیاه

– توانیی گزارش‌گیری سریع و آسان از تاریخچه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

برای اطلاع از شیوه نصب و راه‌اندازی به این لینک مراجعه فرمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 203 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR