دانلود TidyTabs Pro 1.18.2 – افزودن قابلیت تب و برگه به انواع برنامه ها

دانلود TidyTabs Pro 1.3.0 - افزودن قابلیت تب و برگه به انواع برنامه ها

 

دانلود TidyTabs Pro

| افزودن قابلیت تب و برگه به انواع برنامه ها |

 

TidyTabs Pro 1.18.2 نام نرم افزاری است که می‌تواند پنجره‌های متعدد در برنامه‌های مختلف را به تب (زبانه) تغییر داده و امکان مدیریت آنان را به شکل ساده‌تری فراهم آورد. در ابتدا، حتی مرورگرهای اینترنتی هم از این قابلیت محروم بودند. مرورگر معروف اینترنت اکسپلورر در زمان‌های گذشته حجم وسیعی از سهم کاربری افراد در فضای وب را به خود اختصاص داده بود. نبود قابلیت مدیریت تب‌ها در این مرورگر، سبب آن شد که عرضه مرورگرهایی با این امکان نظیر فایرفاکس و کروم، به سرعت توجه کاربران را به خود جلب کند. از آن زمان به بعد، تقریبا این نیاز در تمامی نرم افزارهای دیگر هم احساس شد. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که می‌خواهید این قابلیت را در سایر برنامه‌های خود هم داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم TidyTabs Pro را از دست ندهید.

این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا قابلیت مدیریت تب‌ها را به برنامه‌های دیگری همچون ویندوز اکسپلورر و مایکروسافت آفیس اضافه کرده و کلیه پنجره‌های خود را در قالب یک پنجره چند زبانه (برگه) مدیریت کنید. این نرم افزار همچون یک ابزار کاربردی برای سیستم عامل ویندوز عمل می‌کند و عملکردی بسیار عالی و پرسرعت را در این زمینه برایتان فراهم می‌آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TidyTabs Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TidyTabs Pro :

– امکان مدیریت آسان پنجره‌ها در سیستم عامل ویندوز

– جلوگیری از شلوغی بیش از اندازه محیط کاربری

– توانایی سازماندهی پنجره‌ها با ادغام آنان و تشکیل زبانه‌های مختلف

– مناسب برای انواع برنامه‌های مورد نیاز کاربر

– عملکرد بسیار عالی برای ویندوز اکسپلورر و آفیس

– توانایی شخصی‌سازی ظاهر تب‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TidyTabs.cover1  281x300 - دانلود TidyTabs Pro 1.18.2 - افزودن قابلیت تب و برگه به انواع برنامه ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR