دانلود CyberLink PowerProducer Ultra 6.0.7613.0 – ساخت دیسک های بلوری و DVD

دانلود CyberLink PowerProducer Ultra 6.0.7521.0 - ساخت دیسک های بلوری و DVD

 

دانلود CyberLink PowerProducer

| نرم افزار ساخت دیسک های بلوری و DVD |

 

CyberLink PowerProducer Ultra 6.0.7613.0 نام یک محصول قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ساخت دیسک‌های بلوری و DVD است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند انواع تصاویر و فرمت‌های ویدیویی را به محیط برنامه وارد کرده و با تدوین آن، نمایشی بسیار جذاب و خاطره‌انگیز را برای پخش کننده‌های خانگی آماده کنند. شعار سازندگان این محصول نرم افزاری عظیم این است که کاربران، می‌توانند ویدیوهایی در سبک فیلم‌های هالیوود را ایجاد کرده و از تماشای آن در دستگاه‌های مختلف لذت ببرند. این نرم افزار، در واقع یک محصول پیشرفته و عظیم جهت کار با انواع فرمت‌های ویدیویی و گرافیکی است که امکان رایت مستقیم بر روی دیسک‌های چند‌رسانه‌ای را نیز فراهم می‌آورد.

این نرم افزار، مجموعه کاملی از ابزارهای مورد نیاز کاربران جهت ساخت و آماده‌سازی دیسک‌های DVD و بلوری را برای آنان فراهم می‌آورد. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید فیلم‌ها و تصاویر خود را ضمن دسترسی به مجموعه‌ای گسترده از انواع ابزارها ویرایش کرده و آنان را به فیلم‌هایی خاطره‌انگیز تبدیل کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CyberLink PowerProducer Ultra را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CyberLink PowerProducer Ultra :

– دارا بودن مجموعه کاملی از ابزارهای مورد نیاز برای ساخت و ویرایش فیلم‌هایی به سبک هالیوود

– امکان ترکیب تصاویر با فایل‌های صوتی جهت ساخت اسلایدشوهای زیبا

– قابلیت رایت آسان و مستقیم فایل‌های خروجی بر روی دیسک‌های DVD و بلوری

– قابلیت طراحی منوهای خلاقانه برای فیلم‌ها

– سازگاری کامل با انواع فرمت‌های ویدیویی

– پشتیبانی از ویندوز 10

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CyberLink PowerProducer.cover1  300x210 - دانلود CyberLink PowerProducer Ultra 6.0.7613.0 - ساخت دیسک های بلوری و DVD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 442 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR