دانلود LogViewPlus 2.9.12 – نرم افزار مشاهده و بررسی فایل های لاگ

دانلود LogViewPlus 2.1.0 - نرم افزار مشاهده و بررسی فایل های لاگ

 

دانلود LogViewPlus

| نرم افزار مشاهده و بررسی فایل های لاگ |

 

LogViewPlus 2.9.12 نام یک نرم افزار فوق العاده کاربردی جهت مشاهده، بررسی و آنالیز فایل های لاگ (Log) می باشد. در این نرم افزار، شما قادر هستید فایل های لاگی که قابل مشاهده نیستند را به راحتی بررسی کنید. همانطور که می دانید، هر نوع وقایع گوناگون و متفاوتی که در ویندوز رخ دهد، در فایلی به نام Log ذخیره می شود. این فایل ممکن است با فرمت Text باشد و یا با فرمت Excel. بعضی از فایل های لاگ، دارای متون نامفهومی هستند که قابل فهم نیستند، نرم افزار های بسیاری در این زمینه وجود دارد که بتوانیم با آنها، فایل های لاگ را مشاهده کنیم، این نرم افزار، یکی از بهترین های آنها است.

در این نرم افزار، شما می توانید هر نوع فایل لاگی را با انواع فرمت های مختلف، مشاهده و آنالیز کنید. قابل ذکر است که این نرم افزار از فرمت فایل های لاگ مانند Excel, CSV, TEXT, JSON پشتیبانی کامل می کند و شما می توانید این نوع فرمت ها را به راحتی در نرم افزار مشاهده و بررسی کنید. همچنین، فایل های لاگی که داده های آن نامفهوم هستند را می توانید با این نرم افزار، مشاهده کنید، در صورت نیاز هم می توانید داده های تبدیل شده را در یک فایل لاگ جدید ذخیره کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی نرم افزار LogViewPlus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LogViewPlus :

– امکان نمایش فایل های لاگ با داده های نامفهوم و غیر قابل خواندن

– امکان ذخیره داده های تبدیل شده جدید، در یک فایل لاگ جدید

– پشتیبانی از انواع فرمت های فایل لاگ مانند JSON, EXCEL, TEXT و CSV

– دارای محیطی ساده و کاربردی

– امکانات بسیار کاربردی جهت نمایش فایل های لاگ

 

تصاویری از محیط نرم افزار:

 

LogViewPlus 300x169 - دانلود LogViewPlus 2.9.12 - نرم افزار مشاهده و بررسی فایل های لاگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– در ابتدا، نرم افزار را دانلود کرده و آن را نصب کنید. (توجه داشته باشید، پس از نصب نباید آن را اجرا کنید).

– پس از نصب نرم افزار، به پوشه Crack موجود در فایل دانلود شده بروید. و فایل LogViewPlus را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.

– پس از آن، دوباره به پوشه Crack بازگردید و فایل Keygen را اجرا کنید. پس از اجرا، بر روی Generate کلیک کنید.

– پس از کلیک بر روی دکمه ذکر شده، فایلی با نام License.dat بوجود می آید. این فایل را کپی کنید و آن را در مسیر C:Users_AccountName_AppDataRoamingLogViewPlus جایگذاری کنید. (_AccountName_ نام همان اکانت ویندوز شما است).

– در آخر نرم افزار را بدون خطا باز کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR