دانلود Autodesk FeatureCAM Ultimate 2023 x64 – نرم افزار برنامه نویسی دستگاه های سی ان سی

دانلود Autodesk FeatureCAM Ultimate 2019.1 x64 - نرم افزار برنامه نویسی دستگاه های سی ان سی

 

دانلود Autodesk FeatureCAM

| نرم افزار اتوماسیون و برنامه نویسی دستگاه های سی ان سی |

 

Autodesk FeatureCAM Ultimate 2023 x64 نام نرم افزاری محبوب و فوق العاده قدرتمند در زمینه اتوماسیون، برنامه نویسی و برنامه ریزی دستگاه های سی ان سی تراشکاری، دایرکت و… است. با استفاده از این نرم افزار، دیگر نیازی نیست فرصت بسیار زیادی را صرف نوشتن برنامه برای دستگاه CNC کرد. این نرم افزار، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در مدت زمان کمتری و با سرعت بیشتری، جی کد های مدل های سی ان سی را بنویسید. همانطور که می دانید، مدت زمان برنامه نویسی برای کارکرد قسمت های مختلف دستگاه های CNC، کمی طولانی است و باید با دقت کد ها را وارد کرد، اما به کمک این نرم افزار، می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و با دقت بالاتری برنامه هایی را برای کارکرد دستگاه های CNC مانند تراشکاری، وایرکات و وایرفورمینگ و … بنویسید.

در این نرم افزار، امکانات بسیار زیادی در اختیار شما قرار می گیرد که باعث می شود سرعت عملکرد شما برای برنامه نویسی کارکرد اجرای دستگاه ها بالاتر برود، در کنار صرفه جویی در وقت و زمان، می توانید برنامه هایی برای دستگاه های سی ان سی بنویسید که محصول را با کیفیت و دقت بالاتری تولید بکند. همچنین، در این نرم افزار قابلیت اتوماسیون وجود دارد که با استفاده از آن، می توان جریان کاری دستگاه ها را از طراحی تا تولید، خودکار سازی کرد. لازم به ذکر می باشد که این نرم افزار، با دیگر نرم افزار های شرکت Autodesk همخوانی بالایی دارد و در نتیجه شما می توانید از دیگر نرم افزار های این شرکت، برای این نرم افزار نیز استفاده کنید، مانند نرم افزار 3Ds Max. یکی از دلایلی که سرعت کار را در این نرم افزار بالا می برد، سرعت پردازش آن است، به طوری که شما می توانید کار خود را بدون وقفه و مشکلی انجام دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی نرم افزار Autodesk FeatureCAM را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Autodesk FeatureCAM :

– امکان خودکار سازی جریان کارکرد اجزای دستگاه های CNC

– قابل استفاده برای انواع دستگاه های CNC جهت ساخت محصولات مختلف و گوناگون

– پردازش فوق العاده سریع و بالا

– محیط کار کاربردی و با امکانات بالا

– امکان ایجاد دقت تولید محصولات در دستگاه ها توسط برنامه های نوشته شده

– پشتیبانی بالا از دیگر نرم افزار های شرکت Autodesk

– حجم سبک نسبت به کارایی بالا

– قابلیت استفاده برای دستگاه های تراشکاری، وایرکات، وایرفورمینگ و…

 

تصاویری از محیط نرم افزار:

 

Autodesk FeatureCAM 300x169 - دانلود Autodesk FeatureCAM Ultimate 2023 x64 - نرم افزار برنامه نویسی دستگاه های سی ان سی

 

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS: Microsoft® Windows® 10 (64-bit)
CPU: Multiple core 64-bit processor, such as AMD Phenom II or Intel Core i7
Memory: 8 GB RAM minimum recommended / 16 GB RAM or more recommended for demanding parts
GPU: At least 2GB fully OpenGL 2.0 compliant
Screen: 1920 x 1200

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.23 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR