دانلود بازی Royal Blade 1.4.2 – شمشیر سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Royal Blade 1.4.2 - شمشیر سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Royal Blade برای اندروید

| بازی آرکید شمشیر سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Royal Blade 1.4.2 نام یک بازی جدید اندرویدی در سبک سری بازی های اکشن و آرکید از استودیو بازی سازی 111% است. در این بازی اندرویدی، وارد دنیایی متفاوت می شوید که تقریبا همه چیز در حال فروپاشی است، هر کسی برای خودش زندگی می کند و سهم خودش را از دنیا می گیرد. بیشتر افراد، تشنه خون همدیگر هستند و سعی دارند همدیگر را نابود کنند. شما در بازی، نقش یک کارکتر قهرمان را دارید که باید تمام سعی خود را بکنید تا بتوانید در این دنیای پر از هرج و مرج زنده بمانید. سرعت عمل در بازی، اولین نکته مهم برای زنده ماندن است، هرچه سرعت عمل بالاتری داشته باشید، می توانید بهتر و سریع تر دشمنان را نابود کنید. گیم پلی بازی به صورت کلیکی است، یعنی شما تنها باید با دقت بر روی کلیک هایی که می زنید، خودتان را زنده نگه دارید.

در بازی، می توانید از مهارت های خاص استفاده کنید. مهارت های خاص به شما کمک می کند تا تکنیک های خود را در مبارزه افزایش دهید و بتوانید زود تر دشمن را از پا در بیاورید. در طول مراحل بازی، می توانید شمشیر های خاص مختلفی را برای مبارزه استفاده کنید، هر چه بیشتر مراحل را پشت سر بگذارید، شمشیر های خاص تر برایتان باز می شود. همچنین می توانید کارکتر خود را در بازی شخصی سازی کنید و او را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید. اگر از علاقمندان به بازی های اکشن و آرکید هستید، بی شک می توانید به سراغ این بازی جدید و محبوب بروید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Royal Blade را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های بازی Royal Blade :

– دارای داستانی زیبا و دنبال کردنی

– دارای گرافیک دو بعدی جذاب و زیبا

– صدا گذاری هیجان انگیز بر روی دشمنان

– گیم پلی آسان و کلیکی

– امکان شخصی سازی کارکتر

– دارای مراحل مختلف و متنوع

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Royal.Blade1  169x300 - دانلود بازی Royal Blade 1.4.2 - شمشیر سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت Royal.Blade2  169x300 - دانلود بازی Royal Blade 1.4.2 - شمشیر سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

Royal.Blade3  169x300 - دانلود بازی Royal Blade 1.4.2 - شمشیر سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت Royal.Blade4  169x300 - دانلود بازی Royal Blade 1.4.2 - شمشیر سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

تریلر بازی Royal Blade :

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR