دانلود بازی Grand Battle Royale 3.4.7 – جنگ بزرگ سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Grand Battle Royale 3.3.7 - جنگ بزرگ سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Grand Battle Royale برای اندروید

| بازی جنگ بزرگ سلطنتی: نبرد پیکسلی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Grand Battle Royale 3.4.7 نام یک بازی جدید اندرویدی در سبک سری بازی های اکشن و بقا از استودیو بازی سازی GameSpire است. اگر علاقمند به نبرد در دنیای پیکسلی هستید، بی شک، می توانید به سراغ این بازی بروید. در این بازی اندرویدی، تنها چیزی که مهم می باشد، زنده ماندن است. باید سعی کنید تا جایی که می توانید زنده بمانید. بقا، در این بازی بسیار مهم است و باید سعی کنید تا در برابر حملات، مقاوم باشید. در ابتدای بازی، شما دست خالی هستید و هیچ چیزی برای نبرد ندارید، باید سعی کنید با جست و جو در مکان های مختلف، برای خود سلاح جمع آوری کنید. اگر بازیکنی در بازی مشاهده کردید، باید سریع به او شلیک کنید، زیرا ممکن است او به شما شلیک کند و شما را از بین ببرد.

در بازی، کسی برنده می شود که بتواند تا آخر زمان مشخص شده، زنده بماند و آخر بازمانده نبرد باشد. همچنین، کسی که امتیاز بیشترین کشته را داشته باشد، پاداش و پول زیادی دریافت می کند. پس باید سعی کنید هم بکشید و هم زنده بمانید! در بازی، می توانید یک گروه را برای خود بسازید و با گروه خود وارد نبرد شوید. دقت داشته باشید، اگر با دوستان و یاران خود به نبرد بروید، شانس زنده ماندتان بیشتر است! گرافیک پیکسلی بازی باعث شده که جذابیت آن بالا برود و کاربران بتوانند تجربه نبرد در دنیای پیکسلی و مکعبی شکل را داشته باشند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Grand Battle Royale را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های بازی Grand Battle Royale :

– گرافیک جذاب پیکسلی

– گیم پلی بسیار آسان و راحت

– امکان بازی با دوستان خود

– دارای نقشه بسیار بزرگ برای نبرد

– صدا گذاری جذاب و هیجان انگیز

– امکان تشکیل یک اتحاد

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Grand Battle Royale1 300x225 - دانلود بازی Grand Battle Royale 3.4.7 - جنگ بزرگ سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت Grand Battle Royale2 300x225 - دانلود بازی Grand Battle Royale 3.4.7 - جنگ بزرگ سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

Grand Battle Royale3 300x225 - دانلود بازی Grand Battle Royale 3.4.7 - جنگ بزرگ سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت Grand Battle Royale4 300x225 - دانلود بازی Grand Battle Royale 3.4.7 - جنگ بزرگ سلطنتی برای اندروید + نسخه بی نهایت



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47/101/96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR