دانلود Free MP3 Cutter and Editor 2.8.0 – نرم افزار برش و ویرایش آهنگ

دانلود Free MP3 Cutter and Editor نرم افزار برش آهنگ

 

دانلود Free MP3 Cutter and Editor

| نرم افزار برش و ویرایش آهنگ |

 

Free MP3 Cutter and Editor 2.8.0 نام نرم افزاری فوق العاده کم و کاربردی در زمینه برش و ویرایش قسمت های مختلف آهنگ و موسیقی است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می توانند آهنگ ها و فایل های صوتی مورد نظر خود را برش دهند. نرم افزار های بسیار زیادی در زمینه برش و ویرایش صوت و آهنگ وجود دارند اما متاسفانه بیشتر آنها از حجم بسیار سنگینی برخوردار هستند و کار با آنها کمی سخت است. برای همین، کاربرانی که از این نوع مشکلات برخوردار هستند، بدون شک می توانند به سراغ این نرم افزار بروند. کار اصلی این نرم افزار، برش قسمت های آهنگ و فایل های صوتی می باشد که کاربران می توانند به طور خیلی ساده، قسمت های مورد نظر خود را جهت برش انتخاب کنند.

همچنین در این نرم افزار، کاربران می توانند قسمت های برش داده شده را در یک فایل صوتی جدا ذخیره کنند و یا می توانند قسمت برش داده شده را به طور کامل از فایل صوتی حذف کنند. ویرایشات ساده ای هم می توان با این نرم افزار بر روی فایل های صوتی انجام داد، به طور مثال کم و زیاد کردن میزان صدا در یک بخش خاص. همچنین، افکت ولووم صدا از کم به زیاد، یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار می باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Free MP3 Cutter and Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Free MP3 Cutter and Editor :

– قابلیت برش قسمت های مختلف آهنگ

– قابلیت ذخیره قسمت برش داده شده در یک فایل صوتی جدا

– قابلیت کم و زیاد کردن میزان صدا در بخش های مختلف آهنگ

– قابلیت تنظیم افکت ولووم

– محیطی بسیار ساده و کاربردی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Free MP3 Cutter and Editor1 300x114 - دانلود Free MP3 Cutter and Editor 2.8.0 - نرم افزار برش و ویرایش آهنگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 942 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR