دانلود کوکپد 2.65.1.0 – نرم افزار آشپزی و دستور پخت غذا برای اندروید

دانلود کوکپد 2.65.1.0 - نرم افزار آشپزی و دستور پخت غذا برای اندروید

 

دانلود کوکپد برای اندروید

| نرم افزار آشپزی و دستور پخت غذا برای اندروید |

 

کوکپد 2.65.1.0 نام یک شبکه گسترده و عظیم مخصوص علاقه‌مندان به هنر آشپزی انواع غذاهای خانگی برای کاربران گوشی و تبلت‌های اندرویدی است. اپلیکیشن کوکپد یا به بیان دقیق‌تر، شبکه اجتماعی کوکپد محلی برای به اشتراک‌گذاری مهارت‌های آشپزی و یادگیری ترفندهای مختلف پخت غذا از سایر کاربران فارسی زبان است. در گذشته افراد مجبور بودند که برای یادگیری نحوه پخت یک غذا، چندین مرتبه آزمون و خطا کنند تا در نهایت طی دفعات مختلف، نتیجه نهایی به حالت ایده‌آل نزدیک باشد. کتاب‌های آشپزی نیز به نوبه خود سهم به سزایی را در ارتقای مهارت هنرآموزان بازی می‌کردند. امروزه، تقریبا بسیاری از این روش‌ها منسوخ شده و جای خود را به سرویس‌های هوشمند داده‌اند. شبکه اجتماعی کوکپد، یکی از جدیدترین راهکارهای یادگیری نحوه طبخ انواع غذاهای ایرانی و غیرایرانی است که طرز تهیه هزاران غذای مختلف را در آن می‌توان مشاهده کرد.

در اپلیکیشن کوکپد، بیش از 4000 دستور پخت مربوط به انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، پیش غذا، دسر، نوشیدنی، کیک و شیرینی وجود دارد که تماما همراه با نکات کلیدی در آشپزی بیان شده‌اند. شعار سازندگان اپلیکیشن کوکپد، حمایت از غذای سالم ایرانی و به صرفه اقتصادی است. بنابراین می‌توان گفت که با استفاده از اپلیکیشن کوکپد، همه افراد می‌توانند در زمانی کوتاه به یک آشپز ماهر تبدیل شوند. هم اکنون می توانید نرم افزار کوکپد برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار کوکپد :

– آشنایی با نحوه پخت انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی

– دارا بودن دستور تهیه پلو، کباب، خورشت و …

– یادگیری طرز تهیه انواع پیش‌غذا، میان‌ وعده، سوپ و آش، غذاهای جانبی، غذاهای سنتی، محلی و …

– آشنایی با نحوه طبخ انواع غذاهای اقتصادی، صبحانه، خوراک مخصوص رستوران‌ها، کافه‌ها و …

– دارا بودن دسته‌بندی دقیق و جامع برای جستجوی سریع غذاهای دلخواه

– دارا بودن دستورات پخت انواع غذاهای مناسبتی مانند شب یلدا، افطار (ماه رمضان)، شب عید و …

– قابلیت برگزینی غذاها در لیست علاقه‌مندی‌ها

– توانایی مشاهده محبوب‌ترین غذاهای ایرانی و خارجی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cookpad1 84x150 - دانلود کوکپد 2.65.1.0 - نرم افزار آشپزی و دستور پخت غذا برای اندروید Cookpad2 84x150 - دانلود کوکپد 2.65.1.0 - نرم افزار آشپزی و دستور پخت غذا برای اندروید Cookpad3 84x150 - دانلود کوکپد 2.65.1.0 - نرم افزار آشپزی و دستور پخت غذا برای اندروید Cookpad4 84x150 - دانلود کوکپد 2.65.1.0 - نرم افزار آشپزی و دستور پخت غذا برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR