دانلود Access Password Get Pro 5.6 / Accdb Password Get 5.16.51.88 – بازیابی پسورد دیتابیس های اکسس

دانلود Access Password Get Pro 5.3 - بازیابی پسورد دیتابیس های اکسس

 

دانلود Access Password Get Pro

| بازیابی پسورد دیتابیس های اکسس |

 

Access Password Get Pro 5.6 / Accdb Password Get 5.16.51.88 نام نرم افزاری جدید و کم حجم در زمینه بازیابی پسورد مربوط به دیتابیس‌های مایکروسافت اکسس (Microsoft Access) است. مایکروسافت اکسس، یک نرم افزار مدیریت پایگاه داده (DBMS) است که امکان مدیریت داده‌ها را بر پایه روش ارتباطی فراهم می‌کند. با رشد و توسعه هرچه بیشتر نرم افزارهای کامپیوتری و سر و کار داشتن آنان با حجم وسیعی از داده‌ها، امکان عملکرد مستقل آنان فراهم نبود و رفته رفته مفهوم کاملا جدیدی در دنیای نرم افزارهای دیجیتالی مطرح شد. مفهوم پایگاه داده و دیتابیس که امروزه به عنوان یک رشته مهم دانشگاهی شناخته می‌شود، اساس عملکرد بسیاری از نرم افزارها و ابزارهایی است که روزانه با آنان سر و کار داریم.

توسعه‌دهندگان نرم افزار و کارشناسان پایگاه داده که به طور مستقیم با چنین پایگاه‌هایی سر و کار دارند، به منظور محافظت از اینگونه داده‌ها بر روی آنان پسوردهای امنیتی قرار می‌دهند. اما در برخی مواقع، همین حساسیت موجب از بین رفتن کلی دسترسی به فایل مورد نظر می‌شود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده کرده‌ایم، یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه بازیابی پسورد دیتابیس‌های مایکروسافت اکسس با پشتیبانی از تمامی نسخه‌ها است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Access Password Get Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Access Password Get Pro :

– پشتیبانی از امکان بازیابی پسورد فایل‌های اکسس (کلیه نسخه‌ها)

– سازگاری با Microsoft Access 97, 2000, 2003, 2007, 2010, 2013, 2016

– عملکرد بسیار سریع و موثر

– فراهم‌سازی امکان دسترسی مجدد به محتویات پایگاه‌های داده اکسس

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Access Password Get Pro.cover1  300x205 - دانلود Access Password Get Pro 5.6 / Accdb Password Get 5.16.51.88 - بازیابی پسورد دیتابیس های اکسس

 



مهرگان آی‌تی


Info:

MS Access 2007/2010/2013/2016 is supported
Recovers accdb database passwords

Operating System: Windows 7, 8/8.1, 10, 11

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5/3.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR