دانلود بازی PEACH BLOOD 6.0 – خون هلویی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی PEACH BLOOD 6.0 - خون هلویی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی PEACH BLOOD برای اندروید

| بازی ماجراجویی خون هلویی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

PEACH BLOOD 6.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی های ماجراجویی از استودیو بازی سازی Lard Games است. تنوع های بسیار زیادی در سری بازی های ماجراجویی وجود دارد، اما تنوع بازی PEACH BLOOD در سری بازی های ماجراجویی، بسیار جذاب تر می باشد! شما در این بازی اندرویدی، باید کنترل یک موجود عجیب غریب را در دست بگیرید. در ابتدا بازی، موجودی که شما کنترل می کنید، بسیار کوچک است، و ماموریت شما در بازی این است که باید این موجود را بزرگ و بزرگ تر بکنید. روشی که برای بزرگ کردن موجود خود می توانید استفاده کنید، خوردن موجودات کوچک تر از خودتان است. در محیط بازی، موجودات کوچک تری وجود دارند که با خوردن آنها، می توانید شخصیت خود را بزرگ تر کنید.

هرچه موجودات بیشتری را بخورید، شخصیت شما بزرگ تر می شود و در نتیجه می توانید از موجودات بزرگ تر از قبل هم تغذیه کنید. اما نکته ای که در این بازی وجود دارد، این است که باید مراقب باشید سمت موجودات بزرگ تر از خودتان نروید. زیرا ممکن است آنها شما را بخورند. همچنین، آیتم های مختلفی در بازی وجود دارد، مانند قارچ و گیاهان مختلف. شما با تغذیه گیاهان و قارچ هایی که در بازی وجود دارد، می توانید قدرت خاصی را به خود بدهید، مانند قدرت خوردن موجودات بزرگ. محیط بازی شاید ساده بنظر برسد اما تا کنون میلیون ها کاربر سرگرم این بازی شده اند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی PEACH BLOOD برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی PEACH BLOOD :

– صدا گذاری جذاب و زیبا

– گرافیک جذاب و چشم گیر

– گیم پلی آسان

– امکان بازی کاملا رایگان

– امکان خوردن آیتم های مختلف برای گرفتن قدرت های خاص

 

تصاویری از محیط بازی:

 

PEACH BLOOD1 94x150 - دانلود بازی PEACH BLOOD 6.0 - خون هلویی برای اندروید + نسخه بی نهایت PEACH BLOOD2 94x150 - دانلود بازی PEACH BLOOD 6.0 - خون هلویی برای اندروید + نسخه بی نهایت PEACH BLOOD3 94x150 - دانلود بازی PEACH BLOOD 6.0 - خون هلویی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

PEACH BLOOD4 94x150 - دانلود بازی PEACH BLOOD 6.0 - خون هلویی برای اندروید + نسخه بی نهایت PEACH BLOOD5 94x150 - دانلود بازی PEACH BLOOD 6.0 - خون هلویی برای اندروید + نسخه بی نهایت PEACH BLOOD6 94x150 - دانلود بازی PEACH BLOOD 6.0 - خون هلویی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR