دانلود آموزش برنامه نویسی کاتلین – Kotlin Programming Language: Beginner to Advanced Level

دانلود آموزش برنامه نویسی کاتلین - Kotlin Programming Language: Beginner to Advanced Level

 

دانلود آموزش برنامه نویسی کاتلین

| Kotlin Programming Language: Beginner to Advanced Level |

MP4 | | Duration: 8 Hours | Language: English

 

آموزش برنامه نویسی کاتلین نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. زبان برنامه‌نویسی کاتلین (Kotlin)، یکی از جدیدترین شیوه‌های برنامه‌نویسی برای سیستم عامل اندروید بوده که در همین مدت زمان کوتاه، توجه بسیاری از توسعه‌دهندگان را به خود جلب کرده است. چندی پیش، برنامه‌نویسان اندروید خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای را شنیدند و آن هم پشتیبانی رسمی IDE اندروید استودیو از زبان برنامه‌نویسی محبوب کاتلین بود. خبر مذکور، بیانگر این است که از این پس، روز به روز بر محبوبیت کاتلین افزوده شده و دیگر برنامه‌نویسی اندروید محدود به زبان جاوا نخواهد بود!

زبان برنامه نویسی کاتلین در سال 2017 بصورت عمومی با هدف تعامل و سرعت بخشیدن به برنامه های ساخته شده با زبان جاوا عرضه شد. زبان برنامه‌نویسی کاتلین با هدف از بین بردن ضعف‌های ساختاری زبان برنامه‌نویسی جاوا و کم‌رنگ‌تر کردن نقش آن در توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی پای به دنیای زبان‌های برنامه‌نویسی گذاشت. چندی پیش، دوره مقدماتی زبان برنامه نویسی کاتلین برای اندروید را خدمت شما بازدیدکنندگان محترم ارائه کردیم. در این مطلب، شما با مفاهیم پایه تا حرفه‌ای این زبان و نحوه ساخت انواع برنامه‌ها برای اندروید به کمک کاتلین آشنا خواهید شد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید با کاتلین :

– امکان یادگیری مفاهیم کلی زبان برنامه‌نویسی کاتلین از پایه

– عدم نیاز به دانش پیشین برای توسعه اپلیکشن به زبان کاتلین

– یادگیری نحوه نصب و راه‌اندازی ابزارهای مورد نیاز

– آشنایی با نحوه کارکرد برنامه‌ها در کاتلین

– آشنایی با سینتکس کاتلین، متغیرها، حلقه‌ها و …

– آشنایی با تعریف اشیا و نحوه استفاده از آنان در کاتلین

– یادگیری OOPs در مفهوم کاتلین

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 4.63 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR