دانلود ARCHLine.XP 2020 200728 Build 397 x64 – نرم افزار معماری و طراحی داخلی

دانلود ARCHLine.XP 2018 R1 Build 400 x64 - نرم افزار معماری و طراحی داخلی

 

دانلود ARCHLine.XP

| نرم افزار معماری و طراحی داخلی |

 

ARCHLine.XP 2020 200728 Build 397 x64 نام یک نرم افزار معماری جدید با برخورداری از امکانات BIM (Building Information Modeling)، جهت طراحی دکوراسیون داخلی ادارات و منازل مسکونی است. این روزها، هر فرد انتخاب‌های بسیار زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا ادارات دارد. به عنوان مثال،‌ افرادی که به دنبال خرید منزل مسکونی هستند، سعی دارند که با کمترین هزینه ممکن، آپارتمانی را انتخاب کنند که به رویاهای آنان نزدیک‌تر باشد. از طرف دیگر، برخی دیگر ترجیح می‌دهند که یک منزل قدیمی و یا ساده را خریداری کرده و سپس آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند. اگر شما نیز از دوست‌داران تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی آپارتمان، اتاق‌ها، ادارات و … هستید، ما برای شما یک نرم افزار مخصوص در این زمینه را تدارک دیده‌ایم.

حساسیت بر چیدمان وسایل، مخصوص به قسمت خاصی از منزل و یا محل کار نیست. از آشپزخانه گرفته تا اتاق نشیمن و یا حتی اتاق خواب! اگر شما هم دوست دارید که دکوراسیون بخش‌های مختلف منزل یا محل کار خود را از میان سبک‌های مختلف انتخاب و پیاده‌سازی کنید، پیشنهاد ما این است که نرم افزار جدید ARCHLine.XP را از دست ندهید. این نرم افزار ضمن دارا بودن کتابخانه‌ای عظیم از انواع ابزارها و آیتم‌های مورد کاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی و معماری فضاها، این امکان را برای شما علاقه‌مندان فراهم می‌کند تا با خلاقیت خود بتوانید خانه رویایی خود را به واقعیت تبدیل نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ARCHLine.XP را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ARCHLine.XP :

– دارا بودن کتابخانه‌ای عظیم از انواع آیتم‌های کاربردی در طراحی فضاهای داخلی

– مناسب برای طراحی و یا تغییر در دکوراسیون منازل و یا ادارات

– قابلیت تنظیم میزان روشنایی اتاق‌ها

– امکان تهیه خروجی 3 بعدی برای بازدید مجازی

– قابلیت طراحی اتاق‌ها با تمامی متعلقات آن

– مناسب برای معماران و طراحان دکوراسیون

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ARCHLine.XP .cover1  300x163 - دانلود ARCHLine.XP 2020 200728 Build 397 x64 - نرم افزار معماری و طراحی داخلی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.28 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR