دانلود Bitdefender Rootkit Remover 3.0.2.1 – نرم افزار اسکن و شناسایی روت کیت ها

دانلود Bitdefender Rootkit Remover 3.0.2.1 - نرم افزار اسکن و شناسایی روت کیت ها

 

دانلود Bitdefender Rootkit Remover

| نرم افزار اسکن و شناسایی روت کیت ها |

 

Bitdefender Rootkit Remover 3.0.2.1 نام یک ابزار امنیتی جدید در زمینه اسکن و تشخیص فعالیت روت کیت‌ها در سیستم عامل ویندوز است. شاید در نگاه اول، از خود بپرسید که «روت‌کیت» (RootKit) دیگر چه نوع بدافزاری است؟! باید گفت که این دسته از بدافزارها، شباهت بسیار زیادی به تروجان‌ها داشته و قادرند بخش‌های مختلفی از سیستم را تحت تاثیر فعالیت‌های مخرب خود قرار دهند. به واقع می‌توان گفت که روت کیت‌ها، از خطرناک‌ترین نوع حملات سایبری به شمار می‌آیند؛ چرا که طی این حملات کاربر از حضور چنین بدافزارهایی در سیستم بی‌اطلاع بوده و شخص هکر می‌‌تواند کنترل بخش‌های مختلف سیستم را در دست بگیرد.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم آماده کر‌ده‌ایم، یک بسته امنیتی بسیار قدرتمند از سوی کمپانی بیت دیفندر است. از آنجا که یک روت کیت در همان مرحله اول، از نصب شدن ضدویروس‌ها جلوگیری می‌کند، این ابزار به گونه‌ای طراحی شده که بدون نیاز به نصب و به طور مستقیم قابل اجرا است! کاربران می‌‌توانند با دانلود و اجرای این اسکنر قوی، بخش‌های آلوده سیستم به انواع تهدیدات امنیتی را شناسایی کرده و با شیوه پاک‌سازی آنان نیز آشنا شوند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Bitdefender Rootkit Remover را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bitdefender Rootkit Remover :

– عدم نیاز به نصب و اجرای کاملا مستقل و سریع

– توانایی اسکن آسان و سریع روت‌کیت‌ها در بخش‌های مختلف سیستم

– قابلیت شناسایی انواع روت‌کیت‌ها و آشنایی با نحوه پاک کردن آنان

– مناسب برای جلوگیری از حملات دیجیتالی و کسب اطمینان از امنیت سیستم

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bitdefender Rootkit Remover .cover1  300x262 - دانلود Bitdefender Rootkit Remover 3.0.2.1 - نرم افزار اسکن و شناسایی روت کیت ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR