دانلود بازی Stickman Archer 2 2.3.1 – آدمک کماندار 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stickman Archer 2 2.0 - آدمک کماندار 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stickman Archer 2 برای اندروید

| بازی آدمک کماندار 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stickman Archer 2 2.3.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی Stickman Indie است. سلاح‌های جدید را در عصر مدرن به فراموشی بسپارید! در بازی آدمک کماندار 2، فرصتی برایتان مهیاست تا طرز صحیح کار کردن با تیر و کمان را آموزش دیده و در رویارویی با حریف خود، به بهترین نحو از آن استفاده کنید. آدمک کماندار 2، با برخورداری از یک محیط گرافیکی ساده و در عین حال جذاب، پلیرها را در همان نگاه اول به خود جذب کرده و آنان را مجاب به حضور در این نبرد تن به تن می‌کند.

در هریک از مراحل این بازی، دو آدم قرار دارند: یکی شما و دیگری دشمن! هریک از این دو کاراکتر، دارای یک تیر و کمان هستند که باید با نشانه‌گیری حریف، او را مغلوب این درگیری سنتی کنند! روند نشانه‌گیری و تیراندازی در بازی، بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را کنید! به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این بازی مهیج و سرگرم کننده، چالش جذاب تلاش برای زنده ماندن را در برابر حریف خود امتحان کنید! هم اکنون می توانید بازی Stickman Archer 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Stickman Archer 2 :

– دارا بودن حالات مختلف برای بازی کردن

– امکان بازی با کامپیوتر و یا حریفان آنلاین

– توانایی بهبود مهارت‌ها با تمرین بیشتر

– قابلیت شخصی‌سازی قهرمان و یا تیروکمان‌ها

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stickman Archer 21 150x84 - دانلود بازی Stickman Archer 2 2.3.1 - آدمک کماندار 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Archer 22 150x84 - دانلود بازی Stickman Archer 2 2.3.1 - آدمک کماندار 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Archer 23 150x84 - دانلود بازی Stickman Archer 2 2.3.1 - آدمک کماندار 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Archer 24 150x84 - دانلود بازی Stickman Archer 2 2.3.1 - آدمک کماندار 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR