دانلود بازی Survival Craft Match 3 1.9 – چالش بقا برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Survival Craft Match 3 1.9 - چالش بقا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Survival Craft Match 3 برای اندروید

| بازی چالش بقا برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Survival Craft Match 3 1.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Appcraft است. در داستان این بازی اندروید آمده که شما به عنوان یک نجات یافته از مصیبتی آخرالزمانی نقش‌آفرینی می‌کنید. هدف اصلی شما باید این باشد که از شرایط کنونی جان سالم به در برده و در برابر بسیاری از تهدیدات موجود مقاومت کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که این چالش، تنها برای افرادی است که برای حضور در چنین شرایطی خود را آماده کرده باشند و افراد ضعیف به سادگی از پس آن بر نخواهند آمد!

داستان این بازی در جزیره‌ای ویران روایت می‌شود، جایی که شما باید با حل کردن پازل‌های 3 تایی، مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. اگر شما نیز از دوست‌داران این سبک از بازی‌ها برای ردیف کردن آیتم‌های مشابه با همدیگر هستید، پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این بازی، مهارت خود را نیز برای حفظ جان در این جزیره ارتقا دهید. هم اکنون می توانید بازی Survival Craft Match 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Survival Craft Match 3 :

– امکان بقا در جزیره‌ای دور افتاده و ویران

– دارا بودن ده‌ها پازل مختلف

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– صداپردازی مهیج و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Survival Craft Match 31 150x84 - دانلود بازی Survival Craft Match 3 1.9 - چالش بقا برای اندروید + نسخه بی نهایت Survival Craft Match 32 150x84 - دانلود بازی Survival Craft Match 3 1.9 - چالش بقا برای اندروید + نسخه بی نهایت Survival Craft Match 33 150x84 - دانلود بازی Survival Craft Match 3 1.9 - چالش بقا برای اندروید + نسخه بی نهایت Survival Craft Match 34 150x84 - دانلود بازی Survival Craft Match 3 1.9 - چالش بقا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR