دانلود JUMP PAINT 3.0.2 x86/x64 – ترسیم نقاشی های حرفه ای

دانلود JUMP PAINT 3.0.2 x86/x64 - ترسیم نقاشی های حرفه ای

 

دانلود JUMP PAINT

| ترسیم نقاشی های حرفه ای |

 

JUMP PAINT 3.0.2 x86/x64 نام یک نرم افزار جدید و حرفه‌ای در زمینه ترسیم نقاشی‌های دیجیتال است که به واسطه آن، کاربران می‌توانند خلاقیت خود را در زمینه هنر نقاشی در ویندوز به اجرا بگذارند. همانطور که می‌دانید، امروزه با پیشرفت سیستم‌های کامپیوتری بسیاری از زمینه‌های مختلف هنری، مهندسی، آموزشی، ارتباطی و … دچار تغییر و تحول گسترده شده‌اند. نرم افزارهای متعددی در زمینه‌های مختلف وجود دارند که هریک بخش مهمی از نیازهای کاربران را به شکل ساده و روان‌تری پوشش می‌دهند. هنر نقاشی نیز یکی از مواردی است که می‌توان در کامپیوتر نیز خلاقیت خود را در آن به نمایش گذاشت. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، ابزاری حرفه‌ای جهت ترسیم نقاشی در محیط ویندوز است که با دارا بودن امکاناتی گسترده، نیاز کاربران را در این زمینه به طور کامل پوشش می‌دهد.

از جمله کاربردهای نقاشی دیجیتال در سیستم‌های کامپیوتری می‌توان به کاربرد در انیمیشن‌سازی، کتاب‌های مصور و … اشاره کرد. در صورتی که شما نیز به دنبال ابزاری جهت ترسیم طرح‌ها و ایده‌های ذهنی خود به صورت دیجیتالی هستید، پیشنهاد ما این است که نرم افزار JUMP PAINT را از دست ندهید. نرم افزار مذکور ضمن دارا بودن انواع براش‌ها و قلم‌های مخصوص در رنگ‌های متنوع، امکانات بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران فعال در زمینه هنر دیجیتالی قرار می‌دهد. این نرم افزار همچنین مجموعه‌ای از آموزش‌های مختص هنر دیجیتالی را نیز به کاربر نمایش می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن امکان ترسیم این طرح‌ها برای وی فراهم گردد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ImageGlass را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JUMP PAINT :

– دارا بودن ده‌ها براش و قلموی مختلف برای ترسیم نقاشی‌ها

– مناسب برای استفاده از طرح‌ها در انیمیشن‌سازی، کتاب‌های مصور و …

– پشتیبانی از قابلیت لایه لایه کردن طرح‌ها

– امکان خلق طرح‌های نزدیک به واقعیت

– دارا بودن آموزش‌های ساده و مفهومی برای ترسیم طرح‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

JUMP PAINT.cover  300x168 - دانلود JUMP PAINT 3.0.2 x86/x64 - ترسیم نقاشی های حرفه ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 38 + 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR