دانلود بازی Pocket Drift 1.2 – دریفت اتومبیل های جیبی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Pocket Drift 1.2 - دریفت اتومبیل های جیبی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Pocket Drift برای اندروید

| بازی دریفت اتومبیل های جیبی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Pocket Drift 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی R Skyler King است. ترمز دستی اتومبیل خود را کشیده و گاز بدهید؛ زیرا این کاری است که رانندگان حرفه‌ای برای نمایش مهارت خود در کنترل اتومبیل به نمایش می‌گذارند! در بازی اندرویدی جدیدی که برای شما علاقه‌مندان به بازی‌های اتومبیل‌رانی در نظر گرفته‌ایم، فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید با انتخاب اتومبیل دلخواه خود، دریفت‌هایی جذاب و دیدنی را به نمایش گذاشته و بدین ترتیب خود را به عنوان یکی از بهترین رانندگان رقابت‌ها مطرح کنید.

محیط گرافیکی بازی به نحوی طراحی شده که علاقه‌مندان را در همان نگاه اول مجذوب خود خواهد ساخت. اتومبیل‌های جیبی و یا ماشین‌های کوچک، رقابتی است که در آن رانندگان مهارت بالای خود در دریفت‌های مهیج را به تصویر می‌کشند. در این بازی، شما می‌توانید سبک رانندگی مخصوص به خود را ابداع کرده و با گشت سر گذاشتن سایر حریفان، خود را به عنوان یکی از بهترین‌های دریفت در رقابت‌ها به اثبات برسانید. هم اکنون می توانید بازی Pocket Drift را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Pocket Drift :

– امکان به نمایش گذاشتن دریفت با 16 اتومبیل افسانه‌ای

– قابلیت تغییر در ظاهر و مشخصات فنی اتومبیل

– قابلیت کسب مدال در 30 رویداد مهیج و رقابتی

– توانایی شخصی‌سازی و خرید ماشین‌های جدید

– امکان ذخیره‌سازی صحنه آهسته دریفت‌های زیبا

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pocket Drift1 150x84 - دانلود بازی Pocket Drift 1.2 - دریفت اتومبیل های جیبی برای اندروید + نسخه بی نهایت Pocket Drift2 150x84 - دانلود بازی Pocket Drift 1.2 - دریفت اتومبیل های جیبی برای اندروید + نسخه بی نهایت Pocket Drift3 150x84 - دانلود بازی Pocket Drift 1.2 - دریفت اتومبیل های جیبی برای اندروید + نسخه بی نهایت Pocket Drift4 150x84 - دانلود بازی Pocket Drift 1.2 - دریفت اتومبیل های جیبی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 + 98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR