دانلود بازی Shred! 2 – Freeride Mountain Biking 1.5.9.4 – دوچرخه سواری کوهستان برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Shred! 2 - Freeride Mountain Biking 1.00 - دوچرخه سواری کوهستان برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Shred! 2 – Freeride Mountain Biking برای اندروید

| بازی دوچرخه سواری کوهستان برای اندروید + دیتا |

 

Shred! 2 – Freeride Mountain Biking 1.5.9.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی ASBO Interactive است. داستان این بازی اندرویدی، حول محور کاراکتری با نام سم پیلگریم (Sam Pilgrim) به تصویر کشیده می‌شود. او یکی از دوچرخه‌سواران حرفه‌ای کوهستان در دنیای واقعی است که این بار در قالب یک بازی اندرویدی مهارت‌های مهیج و جذاب خود را به نمایش خواهد گذاشت. در این بازی، شما همراه با این کاراکتر ماهر، دوچرخه‌ای را انتخاب و 40 مرحله مختلف را پشت سر خواهید گذاشت که در مناطق مختلفی از قبیل کوهستان، جاده‌ها و … به انجام خواهد رسید.

اگر شما هم از طرفداران دوچرخه‌سواری بوده و دوست دارید که نقاط مختلف شهر خود را با دوچرخه رکاب بزنید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این چالش مهیج و جذاب را در کوهستان از دست ندهید. در طول هریک از مراحل این بازی، شما با چالش‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنید که شاید اجرای آنان در دنیای واقعی، بسیار سخت و دشوار باشد! هم اکنون می توانید بازی Shred! 2 – Freeride Mountain Biking را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Shred! 2 – Freeride Mountain Biking :

– دارا بودن 40 مرحله مهیج و جذاب با الهام‌گیری از رقابت‌های جهانی دوچرخه‌سواری کوهستان

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی و 3 بعدی

– پشتیبانی از کنترلرهای بلوتوث

– دارا بودن زوایای مختلف دوربین برای کنترل کاراکتر بازی

– صداپردازی هیجان‌انگیز

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Shred1 150x84 - دانلود بازی Shred! 2 - Freeride Mountain Biking 1.5.9.4 - دوچرخه سواری کوهستان برای اندروید + دیتا Shred2 150x84 - دانلود بازی Shred! 2 - Freeride Mountain Biking 1.5.9.4 - دوچرخه سواری کوهستان برای اندروید + دیتا Shred3 150x84 - دانلود بازی Shred! 2 - Freeride Mountain Biking 1.5.9.4 - دوچرخه سواری کوهستان برای اندروید + دیتا Shred4 150x84 - دانلود بازی Shred! 2 - Freeride Mountain Biking 1.5.9.4 - دوچرخه سواری کوهستان برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20/992 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR