دانلود Droid Explorer 0.9.0.4 x86/x64 – نرم افزار مدیریت گوشی های روت شده اندروید در ویندوز

دانلود Droid Explorer 0.9.0.4 x86/x64 - نرم افزار مدیریت گوشی های روت شده اندروید در ویندوز

 

دانلود Droid Explorer

| نرم افزار مدیریت گوشی های روت شده اندروید در ویندوز |

 

Droid Explorer 0.9.0.4 x86/x64 نام یک نرم افزار اپن سورس و رایگان جهت مدیریت گوشی‌های اندروید در سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، حضور چشم‌گیر انواع گوشی و تبلت‌های اندروید در طی چند سال اخیر، بخش اعظمی از بازار را در اختیار خود گرفته است. این موضوع سبب شده که برنامه‌های کاربردی بسیاری نیز مطابق با نیاز کاربران در مارکت‌های این سیستم‌عامل منتشر شود. رشد و پیشرفت اسمارت‌فون‌ها در زندگی روزمره ما تاثیر مستقیمی داشته‌اند. این موضوع سبب شده که کاربران بخش مهمی از اطلاعاتی را که روزانه با آن سر و کار دارند را در همین دستگاه‌های هوشمند نگهداری کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، یک ابزار جامع و کاربردی برای مدیریت اطلاعات دستگاه‌های هوشمند اندروید در سیستم عامل ویندوز است.

به بیان دقیق‌تر، دروید اکسپلورر در واقع یک ابزار حرفه‌ای و قدرتمند مخصوص دستگاه‌های روت شده اندرویدی است. برای استفاده از این نرم افزار، در ابتدا لازم است که گوشی یا تبلت خود را روت کرده و درایورهای مخصوص آن را بر روی سیستم نصب کرده باشید. در ادامه با روشن کردن حالت Debugging Mode بر روی دستگاه، می‌توانید کلیه فایل‌های سیستمی را در کامپیوتر مشاهده کنید. این نرم افزار به محض اجرا شدن، کلیه فایل‌های کاربر و سیستمی را به نمایش می‌گذارد تا امکان مدیریت آنان در اختیار کاربر قرار گیرد. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید ضمن مشاهده لیست اپلیکیشن‌های نصب شده (سیستمی/کاربری)، نسبت به حذف آنان اقدام کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Droid Explorer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Droid Explorer :

– سازگاری کامل با انواع برندهای تولید کننده تلفن همراه

– امکان نمایش کلیه فایل‌های کاربر و سیستم

– قابلیت مدیریت برنامه‌های نصب شده (کاربری/سیستمی)

– امکان تشخیص خودکار و سریع دستگاه‌های متصل به سیستم

– توانایی نصب مستقیم فایل‌های APK به کمک کامپیوتر

– مناسب برای دستگاه‌های روت شده اندروید

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Droid Explorer.cover1  300x179 - دانلود Droid Explorer 0.9.0.4 x86/x64 - نرم افزار مدیریت گوشی های روت شده اندروید در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR