دانلود بازی US Army Sniper – Alpha Squad 1.15 – تک تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی US Army Sniper - Alpha Squad 1.15 - تک تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی US Army Sniper – Alpha Squad برای اندروید

| بازی تک تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

US Army Sniper – Alpha Squad 1.15 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Game Byte Studio است. اگر شما نیز از دوست‌داران سری بازی‌های اکشن و اول شخص باشید، احتمالا بازی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، برایتان بسیار جذاب و مهیج خواهد بود. داستان این بازی بدین گونه روایت می‌شود که ایالات متحده آمریکا تحت حملات بی‌وقفه نیروهای دشمن قرار گرفته است. با وجود احتمال تروریستی بودن این عملیات، سربازان جوان و پیاده‌نظام آمریکایی دست به اسلحه شده و برای امنیت کشور خود وارد صحنه نبرد می‌شوند.

با توجه به اینکه نیروهای ارتش دارای ضعف دفاعی در برابر حملات بی‌وقفه دشمن هستند، دولت برخی از تک تیراندازان خبره را برای پاک‌سازی نیروهای دشمن استخدام می‌کند. در این بازی اندرویدی، شما به عنوان یکی از بهترین تیراندازان مطرح در کشور وارد عرصه نبرد می‌شوید. وظیفه شما در طول ماموریت‌های بازی این است که سربازان تروریستی را یکی پس از دیگری نابود کرده و حملات تروریستی دشمنان را متوقف سازید. هم اکنون می توانید بازی US Army Sniper – Alpha Squad را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی US Army Sniper – Alpha Squad :

– دارا بودن امکانات کنترلی بسیار ساده

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی و کنسولی

– امکان پر کردن خودکار خشاب سلاح‌ها

– دارا بودن ماموریت‌های متعدد

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

US Army Sniper Alpha Squad1 150x84 - دانلود بازی US Army Sniper - Alpha Squad 1.15 - تک تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت US Army Sniper Alpha Squad2 150x84 - دانلود بازی US Army Sniper - Alpha Squad 1.15 - تک تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت US Army Sniper Alpha Squad3 150x84 - دانلود بازی US Army Sniper - Alpha Squad 1.15 - تک تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت US Army Sniper Alpha Squad4 150x84 - دانلود بازی US Army Sniper - Alpha Squad 1.15 - تک تیرانداز آمریکایی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR