دانلود بازی Battlelands Royale 0.9.0 – سرزمین های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Battlelands Royale 0.3.2 - سرزمین های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Battlelands Royale برای اندروید

| بازی سرزمین های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Battlelands Royale 0.9.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Futureplay است. آخرین مردی که در میدان نبرد جان سالم به در خواهد برد کیست؟ آیا شما می‌توانید در یک نبرد 3 الی 5 دقیقه‌ای، در برابر ده‌ها حریف مختلف ایستادگی کنید؟ شاید برای شما هم جالب باشد که این سبک جدید از بازی تیراندازی جذاب و مهیج را تجربه کنید! در این بازی، فرصتی برای شما علاقه‌مندان مهیاست تا با استفاده از سلاح‌های خود، در میدان حاضر شده و به عنوان بهترین جنگجوی میدان در برابر ده‌ها حریف دیگر ایستادگی کنید.

هیچ تنظیمات سخت و پیچیده‌ای در انتظار شما نیست؛ تنها کافی است که کاراکتر دلخواه خود را انتخاب کرده و برای نبرد با 32 حریف دیگر وارد سرزمین های نبرد شوید. در طول این بازی، شما وظیفه دارید که تا آخرین نفس برای بقا در برابر سایر حریفان ایستادگی کنید. نکته جالب بازی این است که کلیه حریفان شما نیز برای همین هدف می‌جنگند، از این رو یک چالش مهیج و جذاب در انتظار شما خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Battlelands Royale را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Battlelands Royale :

– امکان نقش‌آفرینی در یک سرزمین جنگی با حضور 32 حریف دیگر

– دارا بودن یک نقشه وسیع برای نقش‌آفرینی

– ده‌ها سلاح مختلف برای بقا

– قابلیت ارتقای قهرمان و باز کردن شخصیت‌های جدید

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Battlelands Royale1 150x84 - دانلود بازی Battlelands Royale 0.9.0 - سرزمین های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت Battlelands Royale2 150x84 - دانلود بازی Battlelands Royale 0.9.0 - سرزمین های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت Battlelands Royale3 150x84 - دانلود بازی Battlelands Royale 0.9.0 - سرزمین های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت Battlelands Royale4 150x84 - دانلود بازی Battlelands Royale 0.9.0 - سرزمین های نبرد برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR