دانلود Root Browser Classic 2.7.6.0 – فایل منیجر روت برای اندروید

دانلود Root Browser Classic 2.7.6.0 - فایل منیجر روت برای اندروید

 

دانلود Root Browser Classic برای اندروید

| فایل منیجر روت برای اندروید |

 

Root Browser Classic 2.7.6.0 نام یک نرم افزار فایل منیجر جدید با ظاهری کلاسیک مخصوص کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های روت شده اندروید است. همانطور که احتمالا می‌دانید، در دنیای اندروید، عبارت «روت» (Root) کردن به معنای دسترسی کامل به فایل‌های سیستمی است. در واقع زمانی که یک دستگاه اندرویدی روت می‌شود، کاربر این توانایی را دارد که به کلیه فایل‌ها و تنظیمات سیستمی دسترسی داشته و آن‌ها را مطابق با نیاز خود تغییر دهد. با توجه به حساسیت این فایل‌ها، در حالت پیش‌فرض امکان دست‌یابی به آنان غیرممکن بوده و کاربران حرفه‌ای معمولا این کار را با روت کردن دستگاه‌های خود امکان‌پذیر می‌سازند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران آماده کرده‌ایم، یک فایل منیجر روت مخصوص کاربران است. این برنامه، امکان دسترسی آسان به کلیه فایل‌های حافظه (کاربری/سیستمی) را فراهم ساخته و قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نرم افزار، کلیه امکانات یک نرم افزار فایل منیجر استاندارد از قبیل دسترسی به اطلاعات حافظه داخلی، مموری کارت، تغییر نام فایل‌ها، ساخت و ویرایش پوشه‌ها، انتقال و کپی فایل‌ها و … را دارا بوده و امکانات ویژه‌ای را برای آدرس‌های مخفی و سیستمی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Root Browser Classic برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Root Browser Classic :

– دارا بودن نمای دو پنله برای مدیریت فایل‌ها در شاخه‌های مختلف

– قابلیت انتقال، کپی، تغییر نام، فشرده سازی و … به صورت گروهی

– قابلیت تغییر در سطوح دسترسی فایل‌ها

– امکان کپی، انتقال و حذف اطلاعات

– قابلیت به اشتراک‌گذاری آسان فایل‌ها

– امکان نمایش لیست فایل‌ها با پیش‌نمایش بندانگشتی

– قابلیت دسترسی به اطلاعات کاربری و سیستمی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Root Browser Classic1 100x150 - دانلود Root Browser Classic 2.7.6.0 - فایل منیجر روت برای اندروید Root Browser Classic2 100x150 - دانلود Root Browser Classic 2.7.6.0 - فایل منیجر روت برای اندروید Root Browser Classic3 100x150 - دانلود Root Browser Classic 2.7.6.0 - فایل منیجر روت برای اندروید Root Browser Classic4 100x150 - دانلود Root Browser Classic 2.7.6.0 - فایل منیجر روت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR