دانلود بازی Infinite West : Puzzle Game 1.07 – انتقام در غرب وحشی برای اندروید

دانلود بازی Infinite West : Puzzle Game 1.07 - انتقام در غرب وحشی برای اندروید

 

دانلود بازی Infinite West : Puzzle Game برای اندروید

| بازی انتقام در غرب وحشی برای اندروید |

 

Infinite West : Puzzle Game 1.07 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های فکری از استودیوی بازی سازی Ape-X است. اگر شما هم از دوست‌داران بازی پازلی و فکری هستید، شاید برایتان جالب باشد که این بازی جدید را در سبک و سیاق بازی شطرنج تجربه کنید! در این بازی، شما با مجموعه‌ای از حرکات و استراتژی‌ها سر و کار دارید که برای هریک از آنان، باید نقشه‌ای را در ذهن پرورانده باشید؛ درست مشابه با بازی شطرنج! از طرفی این نکته را نیز باید مدنظر قرار داده باشید که مشابه با بازی شطرنج، در اینجا هم هر حرکت اشتباه ممکن است روند بازی را به کلی تغییر دهد.

داستان این بازی اندرویدی، روایتی از یک تفنگدار اسبق آمریکایی را به تصویر می‌کشد. همسر و فرزند او توسط گروهی از گنگسترهای بی‌رحم به قتل رسیده‌اند. حال او تصمیم دارد که دشمنان خود را یکی پس از دیگری از بین برده و در برابر حرکات آنان ایستادگی کنید. برای زنده ماندن در خانه‌های این بازی، هر حرکت شما تاثیر مهمی دارد؛ از این رو لازم است که برای همه حرکات خود استراتژی خاصی را در نظر داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Infinite West : Puzzle Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Infinite West : Puzzle Game :

– دارا بودن هزاران مرحله پرهیجان و غیرتکراری!

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

– قابلیت ارتقا دادن قهرمان داستانی بازی

– دارا بودن محوریت داستانی قوی

– مناسب برای انواع سنین

– دارا بودن پازل‌های چالش‌برانگیز

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Infinite West1 150x84 - دانلود بازی Infinite West : Puzzle Game 1.07 - انتقام در غرب وحشی برای اندروید Infinite West2 150x84 - دانلود بازی Infinite West : Puzzle Game 1.07 - انتقام در غرب وحشی برای اندروید Infinite West3 150x84 - دانلود بازی Infinite West : Puzzle Game 1.07 - انتقام در غرب وحشی برای اندروید Infinite West4 150x84 - دانلود بازی Infinite West : Puzzle Game 1.07 - انتقام در غرب وحشی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR