دانلود Hide Folders 5.5 Build 5.5.1.1161 – نرم افزار مخفی سازی فایل ها و فولدرها

دانلود Hide Folders 5.5 Build 5.5.1.1161 - نرم افزار مخفی سازی و محافظت از فایل ها و فولدرها

 

دانلود Hide Folders

| نرم افزار مخفی سازی فایل ها و فولدرها |

 

Hide Folders 5.5 Build 5.5.1.1161 نام نرم افزاری قدرتمند و کاربردی در زمینه محافظت از کلیه اطلاعات شخصی در هارد دیسک سیستم‌های کامپیوتری است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را در سیستم مخفی‌سازی کرده و یا اینکه آن‌ها را با رمزهایی پیچیده محافظت کنند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند فایل‌های خود را مخفی کرده و یا آنان را در برابر دسترسی‌های غیرمجاز و یا تغییرات ناخواسته محافظت کنند. از آنجا که امروزه بسیاری از اطلاعات حساس ما در دنیای دیجیتال نگهداری می‌شود، حتما لازم است که به منظور دسترسی‌های غیرمجاز سایر افراد به این دسته از اطلاعات تمهیداتی در نظر گرفته شود.

مکانیزم منحصر به فرد رمزگذاری اطلاعات و همچنین محیط کاربری ساده و زیبای این نرم افزار، کاربران را قادر می‌سازد تا در نهایت سادگی بتوانند از کلیه اطلاعات شخصی خود در قبال دسترسی‌های غیرمجاز حفاظت کنند. کاربر بر حسب تمایل، می‌توانند فایل و یا فولدر مورد نظر خود را برای رمزگذاری به برنامه وارد کنید و یا اینکه آن‌ها را به وسیله عمل Drag & Drop در محیط برنامه قرار دهد. علاوه بر این‌ها، می‌توان با راست کلیک بر روی آیتم‌های مورد نظر، گزینه مربوط به رمزگذاری اطلاعات را کلیک و از آنان در قبال دسترسی‌های غیرمجاز جلوگیری کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Hide Folders را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hide Folders :

– قابلیت مخفی‌سازی فایل‌ها و فولدرها در محیط ویندوز

– جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات رمزگذاری شده

– پشتیبانی از 4 متد مختلف برای حفاظت از اطلاعات: مخفی‌سازی، قفل کردن، مخفی‌سازی و قفل با هم، جلوگیری از ویرایش (Read-only)

– سازگاری با فایل فرمت‌های FAT/FAT32/NTFS

– عدم وجود محدودیت برای رمزگذاری و یا مخفی‌سازی اطلاعات

– عملکرد قوی حتی در حالت سیف مد ویندوز

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hide Folders.cover1  300x183 - دانلود Hide Folders 5.5 Build 5.5.1.1161 - نرم افزار مخفی سازی فایل ها و فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR