دانلود بازی Real Car Parking 2 Driving School 6.2.0 – شبیه ساز پارک اتومبیل 2 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Real Car Parking 2 Driving School 2018 1.06 - شبیه ساز پارک اتومبیل 2 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Real Car Parking 2 Driving School برای اندروید

| بازی شبیه ساز پارک اتومبیل 2 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Real Car Parking 2 Driving School 6.2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Genetic Studios است. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، نسخه 2018 بازی پارک اتومبیل هم از راه رسید! این بار فرصتی برایتان مهیاست تا ضمن انتخاب مدرن‌ترین اتومبیل‌های روز دنیا، مهارت پارک اتومبیل را در نقاط تعیین شده به خوبی تمرین کنید. پارک کردن اتومبیل، یکی از مهارت‌هایی است که گاها حتی بهترین راننده‌ها نیز برای اجرای آن با مشکل مواجه می‌شوند. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قرار است جنبه‌های مختلف این مهارت جذاب را به شما آموزش دهد.

کیفیت گرافیکی این بازی به نحوی است که تقریبا نمی‌توان میان آن و سایر عناوین بازی‌های کنسولی تفاوتی قائل شد! انواع مختلفی از اتومبیل‌های شیک و مدرن نیز در این بازی طراحی شده‌اند که پلیر می‌تواند با انتخاب خود، مهارت پارک اتومبیل را با ماشین دلخواه خود یاد بگیرد. صداپردازی این بازی نیز به نوبه خود بسیار جذاب و کم‌نظیر است و صوت جذاب موتور اتومبیل‌ها، علاقه‌مندان را به وجد خواهد آورد. علاوه بر این‌ها، نسل جدید اتومبیل‌ها به شما این امکان را می‌دهند که با بهره‌گیری از سنسور پارکینگ، اتومبیل خود را درست در نقطه تعیین شده پارک کنید! هم اکنون می توانید بازی Real Car Parking 2 Driving School 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Real Car Parking 2 Driving School :

– دارا بودن زوایای مختلف دوربین

– امکان نمایش از بخش داخلی اتومبیل

– دارا بودن حالات مختلف برای کنترل اتومبیل‌ها

– امکان یادگیری پارک اتومبیل و چالش‌های مختلف آن

– دارا بودن مراحل متعدد برای تمرین مهارت پارک صحیح در نقاط تعیین شده

– قابلیت رانندگی با انواع مختلفی از اتومبیل‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Real Car Parking 2 Driving School 20181 150x84 - دانلود بازی Real Car Parking 2 Driving School 6.2.0 - شبیه ساز پارک اتومبیل 2 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Real Car Parking 2 Driving School 20182 150x84 - دانلود بازی Real Car Parking 2 Driving School 6.2.0 - شبیه ساز پارک اتومبیل 2 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Real Car Parking 2 Driving School 20183 150x84 - دانلود بازی Real Car Parking 2 Driving School 6.2.0 - شبیه ساز پارک اتومبیل 2 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Real Car Parking 2 Driving School 20184 150x84 - دانلود بازی Real Car Parking 2 Driving School 6.2.0 - شبیه ساز پارک اتومبیل 2 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 43/379/418 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR