دانلود PUSH Video Wallpaper / Video Screensaver 4.35 – قرار دادن فیلم به عنوان پس زمینه ویندوز

دانلود PUSH Video Wallpaper / Video Screensaver 4.18 - قرار دادن فیلم به عنوان پس زمینه ویندوز

 

دانلود PUSH Video Wallpaper / Video Screensaver

| قرار دادن فیلم به عنوان پس زمینه ویندوز |

 

PUSH Video Wallpaper / Video Screensaver 4.35 نام نرم افزاری است که کاربران سیستم عامل ویندوز به واسطه آن می‌توانند حال و هوایی زیبا و زنده را به محیط سیستم ببخشند. همانطور که می‌دانید، به طور پیش‌فرض کاربران صرفا قادرند تصاویر ثابت و فاقد حرکت را به عنوان بک‌گراند دسکتاپ سیستم تنظیم کنند. به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده کرده‌ایم، این امکان فراهم خواهد بود که برای بک‌گراند سیستم یک فایل ویدیویی، انیمیشن و یا والپیپر زنده را تعریف کنید. با این عمل، محیط بک گراند سیستم همواره در حرکت بوده و حال و هوای جذابی را به کاربر در حین فعالیت روزمره می‌بخشد.

فرض کنید که با استفاده از این نرم افزار، فیلم و یا قطعه ویدیویی دلخواه خود را به عنوان تصویر متحرک پس زمینه سیستم تعریف کرده باشید. این برنامه از تمامی نسخه‌های ویندوز پشتیبانی کامل داشته و کاربران می‌توانند با تنظیم فایل‌های ویدیویی، انیمیشن‌های متحرک GIF و …، از تماشای دائم تصاویر متحرک در پس‌زمینه سیستم لذت ببرند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PUSH Video Wallpaper / Video Screensaver را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PUSH Video Wallpaper / Video Screensaver :

– قابلیت زیباسازی محیط سیستم عامل ویندوز با استفاده از فایل‌های ویدیویی و یا انیمیشن‌های GIF

– رفع محدودیت استفاده از تصاویر ثابت و بی‌روح در بک‌گراند سیستمی

– سازگاری کامل با Windows 10, 8.1, 8, 7

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PUSH Video Wallpaper.cover1  300x168 - دانلود PUSH Video Wallpaper / Video Screensaver 4.35 - قرار دادن فیلم به عنوان پس زمینه ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR