دانلود بازی Football Clash All Stars 2.0.10s – نبرد داغ فوتبالی برای اندروید

دانلود بازی Football Clash All Stars 2.0.10s - نبرد داغ فوتبالی برای اندروید

 

دانلود بازی Football Clash All Stars برای اندروید

| بازی نبرد داغ فوتبالی برای اندروید |

 

Football Clash All Stars 2.0.10s نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی Soccer Manager Ltd است. این روزها تب و تاب مسابقت فوتبال در همه جای دنیا داغ و هیجان‌انگیز است. از لیگ‌های مختلف کشورهای مختلف جهان گرفته تا لیگ قهرمانان اروپا و یا حتی جام جهانی دوست داشتنی 2018 روسیه! همه و همه دست به دست هم داده و یک سال تماما فوتبالی را برای علاقه‌مندان به ارمغان آورده‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک بازی فوتبالی جدید را برای شما علاقه‌مندان ورزش فوتبال تدارک دیده‌ایم که لذت و هیجان رقابت‌ها را با حریفانی واقعی از سراسر جهان به پلیر القا می‌کند.

در طول هریک از رقابت‌های فوتبالی، شما در برابر حریفی واقعی قرار می‌گیرید. هریک از شما بازیکنان، وظیفه دارید که با به ثمر رساندن گل‌های دیدنی حریف خود را مغلوب کنید. شما می‌توانید با همراهی دوستان خود، مسابقات آنلاین را طراحی کرده و برای کسب مقام قهرمانی با آنان وارد رقابت شوید. خط دفاع تیم خو درا مستحکم کنید و برای مهار شوت‌های حریفان، از دروازه‌بان خود و سیوهای بی‌نظیر او بهره‌ ببرید. همچنین با به ثمر رساندن گل‌هایی با ضربات آکروباتیک و نمایشی، می‌توانید شور و هیجان خاصی را در مقابل دیدگان دوربین‌های ورزشگاه رقم بزنید. هم اکنون می توانید بازی Football Clash All Stars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Football Clash All Stars :

– امکان بازی و جمع‌آوری 5 کارت مختلف فوتبالی

– قابلیت بهبود ترکیب بازیکنان و ساخت یک تیم رویایی از ستارگان فوتبال

– امکان تغییر دادن ترکیب بازیکنان با 6 آرایش مختلف

– گیم‌پلی هیجان‌انگیز و زیبا

– امکان رقابت با حریفان واقعی از سراسر جهان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Football Clash All Stars1 84x150 - دانلود بازی Football Clash All Stars 2.0.10s - نبرد داغ فوتبالی برای اندروید Football Clash All Stars2 84x150 - دانلود بازی Football Clash All Stars 2.0.10s - نبرد داغ فوتبالی برای اندروید Football Clash All Stars3 84x150 - دانلود بازی Football Clash All Stars 2.0.10s - نبرد داغ فوتبالی برای اندروید Football Clash All Stars4 84x150 - دانلود بازی Football Clash All Stars 2.0.10s - نبرد داغ فوتبالی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR