دانلود بازی Rocket Carz Racing – Never Stop 1.01 – مسابقات ماشین های پرنده برای اندروید

دانلود بازی Rocket Carz Racing - Never Stop 1.01 - مسابقات ماشین های پرنده برای اندروید

 

دانلود بازی Rocket Carz Racing – Never Stop برای اندروید

| بازی مسابقات ماشین های پرنده برای اندروید |

 

Rocket Carz Racing – Never Stop 1.01 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی OKIGAMES است. گیم‌پلی این بازی اندرویدی، پوسته‌ای جذاب و هیجان‌انگیز از دنیای آینده را به تصویر می‌کشد. در این بازی اندرویدی، شما با ترکیبی جالب از اتومبیل‌های کلاسیک با راکت‌های پرنده سر و کار دارید! اتومبیل‌های شما، دارای شکل و شمایلی قدیمی بوده و یادآور ماشین‌های دهه 90 میلادی هستند. اما در کنار این موضوع، قابلیت منحصر به فردی را در اختیار دارید که به کمک آن، می‌توان اتومبیل‌ها را همچون راکت‌های پرنده به حرکت درآورد.

بنابراین، هیچ تماسی بین چرخ‌های اتومبیل و سطح آسفالت برقرار نیست‌؛ به جای آن، شما با سوخت موتور جت و جریان هوا اتومبیل خود را حرکت خواهید داد. رانندگی هر ماشین، سبک خاص و منحصر به خود را دارد، از این رو شما می‌توانید ضمن انتخاب اتومبیل مورد نظر خود، هیجانی خاص و بی‌نظیر را در حین رقابت با سایرین تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Rocket Carz Racing – Never Stop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Rocket Carz Racing – Never Stop :

– دارا بودن کیفیت گرافیکی 3 بعدی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه هدایت ماشین‌ها

– امکان شخصی‌سازی کلیه قسمت‌های اتومبیل‌ها

– دارا بودن نمای داخلی و خارجی هریک از اتومبیل‌ها

– قابلیت ارتقا دادن راکت‌ها برای بهبود سرعت اتومبیل

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rocket Carz Racing Never Stop1 150x84 - دانلود بازی Rocket Carz Racing - Never Stop 1.01 - مسابقات ماشین های پرنده برای اندروید Rocket Carz Racing Never Stop2 150x84 - دانلود بازی Rocket Carz Racing - Never Stop 1.01 - مسابقات ماشین های پرنده برای اندروید Rocket Carz Racing Never Stop3 150x84 - دانلود بازی Rocket Carz Racing - Never Stop 1.01 - مسابقات ماشین های پرنده برای اندروید Rocket Carz Racing Never Stop4 150x84 - دانلود بازی Rocket Carz Racing - Never Stop 1.01 - مسابقات ماشین های پرنده برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR