دانلود بازی TD Goblin Defenders – Towers Rush 1.2 – دفاع از سرزمین برای اندروید

دانلود بازی TD Goblin Defenders - Towers Rush 1.2 - دفاع از سرزمین برای اندروید

 

دانلود بازی TD Goblin Defenders – Towers Rush برای اندروید

| بازی دفاع از سرزمین برای اندروید |

 

TD Goblin Defenders – Towers Rush 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Red Machine است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب برای شما گیمرهای اندروید آماده کرده‌ایم، روایتی پرشور و هیجان از میادین جنگی است که در آن برج‌ها نقش پر رنگی دارند. این بازی نسبت به سایر عناوین هم‌رده خود، دارای نقاط قوت بسیار زیادی است که از مهم‌ترین آنان، می‌توان به حضور انواع موجودات عجیب و غریب در نبردها اشاره کرد. ارتشی قوی و بی‌رحم از اجنه، دیوها، اورک‌ها و … در حال حمله به سرزمین‌های شما هستند. در این شرایط، تنها راهکار منطقی این است که برجک‌های دفاعی را در محل‌هایی مناسب مستقر کنید و از پیش‌روی هرچه بیشتر دشمنان جلوگیری به عمل آورید.

مهم‌ترین هدف شما در این بازی، رویارویی با دشمنان و جلوگیری از نابودی سرزمین پادشاهی توسط آن‌هاست. با انجام این ماموریت خطیر و شجاعانه، شما می‌توانید به عنوان قهرمان این سرزمین لقب بگیرید. البته نبردهای شما چندان هم ساده و راحت نیستند؛ چرا که تهدیدات بسیاری از سوی دشمنان متوجه شما خواهد بود. هرچند در پاره‌ای از اوقات، برخی از متحدین نیز به کمک شما شتافته و در مواقع لازم نبرد را به سود شما تغییر خواهند داد، از این رو شاید بتوانید بر روی کمک همسایگان خود هم حساب باز کنید. هم اکنون می توانید بازی TD Goblin Defenders – Towers Rush را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی The Legend of Faty :

– امکان استقرار سربازان در نقاط مختلف برای جلوگیری از حملات دشمن

– دارا بودن انواع مختلفی از کاراکترهای جن، دیو، جادوگر و …

– قابلیت نقش‌آفرینی در 3 سطح مختلف از سختی

– امکان استقرار 7 برجک مختلف با توانایی‌های منحصر به فرد

– امکان نقش‌آفرینی در 10 چشم‌انداز زیبا

 

تصاویری از محیط بازی :

 

TD Goblin Defenders Towers Rush1 150x84 - دانلود بازی TD Goblin Defenders - Towers Rush 1.2 - دفاع از سرزمین برای اندروید TD Goblin Defenders Towers Rush2 150x84 - دانلود بازی TD Goblin Defenders - Towers Rush 1.2 - دفاع از سرزمین برای اندروید TD Goblin Defenders Towers Rush3 150x84 - دانلود بازی TD Goblin Defenders - Towers Rush 1.2 - دفاع از سرزمین برای اندروید TD Goblin Defenders Towers Rush4 150x84 - دانلود بازی TD Goblin Defenders - Towers Rush 1.2 - دفاع از سرزمین برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR