دانلود MOBILedit Phone Copier Express 4.1.0.12459 – انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر

دانلود MOBILedit Phone Copier Express 4.1.0.12459 - انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر

 

دانلود MOBILedit Phone Copier

| نرم افزار انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر |

 

MOBILedit Phone Copier Express 4.1.0.12459 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر است. همانطور که می‌دانید، تکنولوژی تلفن‌های همراه روز به روز در حال پیشرفت و معرفی قابلیت‌های جدید است. امکاناتی که تا چند سال قبل حتی تصور آن نیز دور از ذهن بود، امروز به لطف حضور شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید تلفن همراه به سادگی در دسترس هستند. همین امر، موجب شده که کاربران گوشی‌های هوشمند هر چند وقت یک بار اقدام به تعویض گوشی خود کرده و یک مدل بالاتر را خریداری کنند. در طی این فرآیند، یکی از موضوعات آزاردهنده و زمان‌بر، انتقال اطلاعات از یک گوشی قدیمی به دستگاه جدید است. به راستی شما برای انجام این کار، چه مدت زمان را صرف می‌کنید؟ در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که کلیه فرآیند انتقال اطلاعات را با یک کلیک ساده انجام می‌دهد تا به آسانی به دستگاه جدید خود مهاجرت کنید!

برای استفاده از این نرم افزار، تنها کافی‌ست که هر دو دستگاه خود را با کابل USB به سیستم متصل کنید. اکنون، نرم افزار هردو گوشی شما را شناسایی کرده و دستگاه مبدأ و مقصد را نیز مشخص می‌سازد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوع اطلاعات مورد نظر خود را که می‌خواهید از دستگاه قدیمی به گوشی جدیدی شما منتقل شود را انتخاب کنید. حال با یک کلیک ساده، کلیه اطلاعات مورد نظر شما با سرعت بسیار بالا به دستگاه جدیدتان منتقل خواهند شد! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MOBILedit Phone Copier Express را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MOBILedit Phone Copier Express :

– قابلیت کپی آسان اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر

– سازگاری با کلیه تلفن‌های همراه موجود در بازار

– امکان انتقال آسان اطلاعات از تلفن همراه مبدا به مقصد (صرف نظر از سیستم عامل)

– قابلیت انتقال شماره تلفن‌ها، مسیج‌ها، تصاویر، فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و …

– پشتیبانی کامل از دستگاه‌های Android, iPhone, Motorola, Nokia, Siemens, Sony-Ericsson, LG, Symbian, MeeGo, Windows Phone, Windows CE, Bada

– امکان برقراری آسان ارتباط بین گوشی‌ها

– قابلیت یادگیری سریع و بسیار آسان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MOBILedit Phone Copier.cover1  2 300x169 - دانلود MOBILedit Phone Copier Express 4.1.0.12459 - انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR