دانلود Hetman Internet Spy 2.8 – نرم افزار نظارت بر کلیه فعالیت های اینترنتی

دانلود Hetman Internet Spy 2.8 - نرم افزار نظارت بر کلیه فعالیت های مرورگر اینترنتی

 

دانلود Hetman Internet Spy

| نرم افزار نظارت بر کلیه فعالیت های اینترنتی |

 

Hetman Internet Spy 2.8 نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه نظارت بر کلیه فعالیت‌های مرورگر اینترنتی در کامپیوتر است. فرقی نمی‌کند که مرورگر اینترنتی مورد بحث همچنان بر روی سیستم نصب باشد یا خیر؛ چرا که این نرم افزار می‌تواند کلیه اطلاعات باقی مانده از مرورگرهای اینترنتی و فعالیت‌های آنلاین در سیستم کامپیوتری شما را مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار دهد. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های والدین در فضای آنلاین، این است که فرزندان آنان از شبکه اینترنت در راستای کسب اطلاعات مفید استفاده کنند. با توجه به وجود محتوای مخرب بسیار در جای جای این شبکه عظیم، لازم است که والدین نظارتی دقیق بر فعالیت فرزندان خود در کامپیوتر داشته باشند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران آماده کرده‌ایم، قادر است تاریخچه کلیه فعالیت‌های کاربر در فضای وب را به طور دقیق به نمایش بگذارد. این ابزار، به شما اجازه می‌دهد که تاریخچه صفحات بازدید شده، شبکه‌های اجتماعی، سوابق جستجو در میان محتوای وب، فیلم‌های تماشا شده در وب‌سایت‌های پخش آنلاین ویدیو و … را با دقیق‌ترین جزئیات مشاهده کنید. این ابزار، در واقع نرم افزاری مناسب برای والدین جهت کنترل فرزندان و همچنین ابزاری برای موسسات تحقیقاتی است؛ چرا که حتی با فرمت حافظه و یا پاک کردن کلیه ردپاها، باز هم می‌توان به جزئی‌ترین اطلاعات مورد نیاز از فعالیت‌ آنلاین در سیستم دست پیدا کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Hetman Internet Spy را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hetman Internet Spy :

– توانایی بازیابی آسان تاریخچه صفحات بازدید شده

– امکان نمایش لیستی از صفحات باز شده در مرورگر وب

– امکان نظارت بر فعالیت‌های کاربر در میان شبکه‌های اجتماعی

– قابلیت نمایش عبارات جستجو شده در موتورهای جستجوگر

– نمایش دانلودهای انجام شده

– قابلیت جستجو در میان داده‌های کش مرورگر

– قابلیت بازیابی تاریخچه مرورگر حتی پس از فرمت حافظه

– سازگاری کامل با انواع مرورگرهای گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس، اپرا و …

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hetman Internet Spy.cover1  300x141 - دانلود Hetman Internet Spy 2.8 - نرم افزار نظارت بر کلیه فعالیت های اینترنتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR