دانلود ProfExam Suite 6.7.1809.1303 – نرم افزار طراحی آزمون

دانلود ProfExam Suite 6.4.1804.404 - نرم افزار طراحی آزمون

 

دانلود ProfExam Suite

| نرم افزار طراحی آزمون |

 

ProfExam Suite 6.7.1809.1303 نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه طراحی آزمون‌های الکترونیکی است. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کاربرد دستگاه‌های دیجیتالی، ردپای آنان را می‌توان در هر بخش از فعالیت‌های روزمره مشاهده کرد. یکی از کاربردهای جدید فناوری اطلاعات، ورود به فضای آزمون‌ها و امتحانات است. به کمک نرم افزارهای طراحی آزمون و سیستم‌های برگذاری دوره‌های آموزشی آنلاین، رفته رفته سیستم‌های سنتی و قدیمی جای خود را به روش‌های مدرن و جدید داده‌اند. نرم افزارهای بسیار هم در این زمینه تولید و به بازار عرضه شده‌اند که اکنون با معرفی یکی از جدیدترین آنان در خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز هستیم.

نرم افزار ProfExam Suite، یک راهکار عالی و جامع برای طراحی و ایجاد امتحان (آزمون) به صورت الکترونیکی است. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه، آزمون‌های خود را با 6 سبک مختلف از سوالات طرح کنید. برای مثال، سوالات طرح شده می‌توانند دارای پاسخ تشریحی، جای خالی، چند گزینه‌ای، صحیح و غلط و … باشد. با استفاده از این نرم افزار، نیاز به کاغذ و خودکار در شیوه سنتی برگذاری امتحانات حذف شده و امکان بررسی نتایج نیز در زمان کوتاه‌تری نیز فراهم خواهد شد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ProfExam Suite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ProfExam Suite :

– امکان طرح سوالات آزمون با پاسخ‌های چند گزینه‌ای، صحیح و غلط، جای خالی و …

– قابلیت برگذاری آزمون‌های الکترونیکی با هر تعداد شرکت‌کننده

– توانایی تکرار آزمون در بازه‌های زمانی مشخص شده

– امکان ویرایش و تغییر در سوالات آزمون

– توانایی وارد کردن سوالات از فایل‌های PDF یا RTF

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ProfExam Suite.cover1  1 300x198 - دانلود ProfExam Suite 6.7.1809.1303 - نرم افزار طراحی آزمون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR