دانلود بازی Faraway 2 Jungle Escape 1.0.52 – فرار از جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Faraway 2 Jungle Escape 1.0.52 - فرار از جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Faraway 2 Jungle Escape برای اندروید

| بازی فرار از جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Faraway 2 Jungle Escape 1.0.52 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Snapbreak است. در جریان بازی اندرویدی جدید Faraway 2 Jungle Escape، فرصتی برایتان مهیاست که چالشی جذاب را برای فرار از معابد تجربه کنید. این بازی برخلاف بسیاری دیگر از سری بازی‌های همین سبک، دارای معماهایی پیچیده و فکری است که تاکنون میلیون‌ها پلیر از سراسر جهان مشغول بازی کردن آن هستند! در هرکدام از مراحل و معماهای این بازی، شما با پازل پیچیده‌ای سر و کار پیدا خواهید کرد که برای فرار از این منطقه، لازم است که از توانایی‌های ذهنی خود نهایت استفاده را ببرید.

داستان این بازی، از جایی شروع می‌شود که قهرمان آن تصمیم دارد ماجراجویی تازه‌ای را برای پیدا کردن پدرش آغاز کند. پس از پشت سر گذاشتن چندین معما، قهرمان داستانی این بازی به قاره‌ای کاملا جدید و کشف نشده قدم می‌گذارد که معابد شگفت‌انگیزی در آن وجود دارد. در این قاره، شما سرنخ‌های جدیدی را از گمشده خود به دست می‌آورید، اما مسئله مرموز این است که ظاهرا شما در این قاره تنها نیستید! پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی مهیج و جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید! هم اکنون می توانید بازی Faraway 2 Jungle Escape را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Faraway 2 Jungle Escape :

– دارا بودن 18 معبد مختلف و اسرارآمیز

– برخورداری از یک محور داستانی بسیار قوی

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– دارا بودن ساعت‌ها معمای سرگرم‌کننده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Faraway 2 Jungle Escape1 84x150 - دانلود بازی Faraway 2 Jungle Escape 1.0.52 - فرار از جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت Faraway 2 Jungle Escape2 84x150 - دانلود بازی Faraway 2 Jungle Escape 1.0.52 - فرار از جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت Faraway 2 Jungle Escape3 84x150 - دانلود بازی Faraway 2 Jungle Escape 1.0.52 - فرار از جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت Faraway 2 Jungle Escape4 84x150 - دانلود بازی Faraway 2 Jungle Escape 1.0.52 - فرار از جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 + 88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR