دانلود بازی Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 2018 1.03 – شلیک بطری ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 2018 1.03 - شلیک بطری ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 2018 برای اندروید

| بازی شلیک بطری ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 1.03 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی RAY4D است. یکی از روش‌های مرسوم نشانه‌گیری با سلاح، شلیک به سمت بطری‌های شیشه‌ای است! در بسیاری از نقاط جهان، افراد برای کار با اسلحه دست دارند که با تیراندازی به سمت بطری‌های خالی، نشانه‌گیری خود را برای اهداف واقعی تقویت کنند. از آنجا که بطری‌ها در حجم و اندازه کوچکی هستند، افراد می‌توانند ضمن افزایش دقت خود در نشانه‌گیری، مهارت تیراندازی با اسلحه را در خود تقویت کنند.

در این بازی اندرویدی، شما به عنوان کاراکتری نقش‌آفرینی می‌کنید که می‌خواهد با تمرین تیراندازی به سمت بطری‌ها، مهارت خود را در این زمینه بهبود بخشد. این بازی جذاب و مهیج، با دارا بودن تعداد مختلفی از مراحل پرهیجان و جذاب، مهارت شما را در زمینه شلیک به سمت بطری‌ها ارتقا خواهد داد تا بتوانید شیوه هدف‌گیری را از فواصل مختلف یاد بگیرید. هم اکنون می توانید بازی Expert Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Expert Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter :

– امکان یادگیری نحوه تیراندازی با سلاح‌های مختلف

– قابلیت بهبود مهارت نشانه‌گیری با انواع سلاح‌ها

– دارا بودن ده‌ها مرحله مختلف با سناریوهای متفاوت

– صداپردازی بسیار عالی سلاح‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 20181 150x113 - دانلود بازی  Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 2018 1.03 - شلیک بطری ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 20182 150x113 - دانلود بازی  Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 2018 1.03 - شلیک بطری ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 20183 150x113 - دانلود بازی  Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 2018 1.03 - شلیک بطری ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 20184 150x113 - دانلود بازی  Bottle Shooting Training FPS Gun Shooter 2018 1.03 - شلیک بطری ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR