دانلود بازی Crushed Cars 3D – Extreme Car Racing Shooter 1.9 – ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Crushed Cars 3D - Extreme Car Racing Shooter 1.9 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Crushed Cars 3D – Extreme Car Racing Shooter برای اندروید

| بازی ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Crushed Cars 3D – Extreme Car Racing Shooter 1.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی Inside Me Games است. شاید برای شما هم جالب باشد که کنترل ماشین‌هایی را به دست بگیرید که هچمون یک سلاح مرگبار می‌توان آنان را در میدان نبرد مورد استفاده قرار داد! در این بازی اندرویدی، شما با اتومبیل‌هایی سر و کار دارید که هریک دارای امکاناتی پیشرفته و قدرتمند برخودار هستند. با دانلود و اجرای این بازی، شما به طور داوطلبانه در یک چالش مرگ و زندگی با ماشین‌ها قدم گذاشته‌اید. اگر برای این نبرد حاضر هستید، کافی‌ست که اتومبیل خود را انتخاب و آن را به انواع سلاح‌های مرگبار مجهز کنید!

در این بازی، تعداد متنوعی از وسایل نقلیه برای پلیر تعبیه شده‌اند که هریک از آن‌ها، سبک خاصی از نبرد را در رویارویی با حریفان به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید به انتخاب خودتان وسیله نقلیه مورد نظر را انتخاب کرده و با سبک خاص خود برای نبرد با دشمنان در میادین قرار بگیرید. از کامیون‌های غول‌پیکر گرفته تا موتور سیکلت‌های جنگی، از مهم‌ترین وسایل نقلیه موجود در این بازی به شمار می‌روند.  هم اکنون می توانید بازی Crushed Cars 3D – Extreme Car Racing Shooter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Crushed Cars 3D – Extreme Car Racing Shooter :

– دارا بودن 2 نوع مختلف از سلاح‌ها

– امکان خرد کردن اتومبیل رقبا

– امکان بهره‌گیری از اسلحه رگبار برای شکست دادن حریفان

– قابلیت پرتاب آتش به سمت رقبا

– دارا بودن مجموعه مختلفی از انواع اتومبیل‌ها

– گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crushed Cars 3D2 150x113 - دانلود بازی Crushed Cars 3D - Extreme Car Racing Shooter 1.9 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Crushed Cars 3D3 150x113 - دانلود بازی Crushed Cars 3D - Extreme Car Racing Shooter 1.9 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Crushed Cars 3D4 150x113 - دانلود بازی Crushed Cars 3D - Extreme Car Racing Shooter 1.9 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Crushed Cars 3D1 1 150x113 - دانلود بازی Crushed Cars 3D - Extreme Car Racing Shooter 1.9 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR