دانلود بازی Block Tank Wars 3 1.18 – نبرد تانک ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Block Tank Wars 3 1.16 - نبرد تانک ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Block Tank Wars 3 برای اندروید

| بازی نبرد تانک ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Block Tank Wars 3 1.18 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی GDCompany است. رویارویی تانک‌های جنگی، همواره چالشی بوده که علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن علاقه فراوانی را به آن نشان می‌دادند. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که می‌خواهید این فرصت هیجان‌انگیز را در میدان نبرد تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم نسخه سوم بازی نبرد تانک‌ها را از دست ندهید. Block Tank Wars 2 به عنوان دومین نسخه اندرویدی این بازی، چندی پیش توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان این سبک از بازی‌ها را به خود جلب کند. اکنون سازندگان آن سعی دارند با ارائه نسخه سوم، یک بار دیگر هم موفقیت‌های پیشین خود را تکرار کنند.

در طول این بازی، شما می‌توانید انواع مختلفی از تانک‌ها را برای نبرد امتحات کنید. هریک از این تانک‌ها، به سلاح‌های مرگباری مجهز هستند که قدرت تخریب آنان با هم متفاوت است. دنیای نبرد تانک‌ها در انتظار شماست! پس شما هم به این نبرد بزرگ و مهیج قدم بگذارید و با انتخاب تانک خود، نبردهایی نفس‌گیر را با دشمنان خود رقم بزنید. هم اکنون می توانید بازی Block Tank Wars 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Block Tank Wars 3 :

– دارا بودن بیش از 90 مرحله

– امکان تجربه نبردهای سریع

– قابلیت کنترل آسان تانک‌ها

– دارا بودن پاداش‌های روزانه

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Block Tank Wars 31 150x84 - دانلود بازی Block Tank Wars 3 1.18 - نبرد تانک ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Block Tank Wars 32 150x84 - دانلود بازی Block Tank Wars 3 1.18 - نبرد تانک ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Block Tank Wars 33 150x84 - دانلود بازی Block Tank Wars 3 1.18 - نبرد تانک ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Block Tank Wars 34 150x84 - دانلود بازی Block Tank Wars 3 1.18 - نبرد تانک ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR