دانلود آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید با کاتلین – Android Development with Kotlin for Absolute Beginners

دانلود آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید با کاتلین - Android Development with Kotlin for Absolute Beginners

 

دانلود آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید با کاتلین

| Android Development with Kotlin for Absolute Beginners |

MP4 | | Duration: 2 Hours | Language: English

 

دانلود آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید با کاتلین نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. یکی از مهم‌ترین رویدادهای مربوط به مراسم گوگل I/O، اعلام پشتیبانی رسمی اندروید از زبان برنامه‌نویسی کاتلین (Kotlin) بود. اگر شما هم از علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی اندروید هستید، شاید خواندن این خبر برایتان بسیار مهم و جذاب باشد که از این پس می‌توانید بدون نیاز به تسلط بر زبان برنامه‌نویسی جاوا، برای اندروید اپلیکیشن بسازید! کاتلین یک زبان برنامه‌نویسی جدید است که نسخه‌های جدید نرم افزار اندروید استودیو از آن پشتیبانی کامل داشته و کاربران می‌توانند نسل جدید اپ‌های خود را با کیفیت و سادگی بیشتری تولید کنند.

کاتلین، ذاتا زبانی کامپایل شده است. همین امر سبب می‌شود که اپلیکیشن‌های تولید شده به این زبان برای اندروید، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار باشند. نکته مهم و کلیدی در مورد زبان برنامه‌نویسی کاتلین، سازگاری این زبان با پروژه‌های جاوا است. بنابراین شما در هر قسمت از پروژه فعلی خود که باشید، می‌توانید کاتلین را نیز در آن به کار گیرید. دوره آموزشی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، مناسب برای افرادی است که می‌خواهند برای اولین بار، برنامه‌نویسی اندروید با کاتلین را آغاز کنند. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید با کاتلین :

– آشنایی با زبان برنامه‌نویسی کاتلین

– نحوه به کارگیری کاتلین در اندروید استودیو

– مناسب برای برنامه‌نویسان مبتدی

– عدم نیاز به تسلط بر زبان برنامه‌نویسی جاوا

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 361 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR