دانلود بازی Drag Racing Streets 2.2.8 – اتومبیل رانی خیابانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Drag Racing Streets 1.9.6 - اتومبیل رانی خیابانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Drag Racing Streets برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی خیابانی برای اندروید + دیتا |

 

Drag Racing Streets 2.2.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی Square است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک بازی ماشین‌سواری باید داشته باشد، این است که پلیر هنگام رانندگی اتومبیل‌های آن، طعمی نزدیک به واقعیت را تجربه کند. در حال حاضر، بسیاری از بازی‌های اندرویدی که در این سبک عرضه می‌شوند، توجه چندانی را برای این موضوع قائل نبوده و صرفا سعی بر آن دارند که حال و هوای یک رقابت اتومبیل‌رانی را برای پلیر شبیه‌سازی کنند. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم آماده کرده‌ایم، یک چالش مهیج و جذاب از رقابت‌های اتومبیل‌رانی است که کلیه جنبه‌های آن، مشابه با واقعیت پیاده‌سازی شده است.

در این بازی پلیرها می‌توانند اتومبیل دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را با تغییرات مورد نظر خود شخصی‌سازی کنند. نکته مهمی که سازندگان این بازی بر آن تمرکز داشته‌اند، امکان تغییر دنده به صورت دستی است. بنابراین شما عزیزان می‌توانید مسابقات اتومبیل‌رانی را به گونه‌ای تجربه کنید که گویی درست در دنیای واقعی در حال هدایت اتومبیل خود هستید. هم اکنون می توانید بازی Drag Racing Streets را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drag Racing Streets :

– امکان رانندگی در مسیرهایی طولانی

– قابلیت رقابت با حریفان واقعی

– توانایی شخصی‌سازی اتومبیل‌ها با آیتم‌های متنوع

– قابلیت تغییر گیربکس و تنظیم سایر مشخصه‌های فنی

– امکان تغییر در ویژگی ظاهری خودروها

– امکان تنظیم سیستم تعلیق

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drag Racing Streets1 150x84 - دانلود بازی Drag Racing Streets 2.2.8 - اتومبیل رانی خیابانی برای اندروید + دیتا Drag Racing Streets2 150x84 - دانلود بازی Drag Racing Streets 2.2.8 - اتومبیل رانی خیابانی برای اندروید + دیتا Drag Racing Streets3 150x84 - دانلود بازی Drag Racing Streets 2.2.8 - اتومبیل رانی خیابانی برای اندروید + دیتا Drag Racing Streets4 150x84 - دانلود بازی Drag Racing Streets 2.2.8 - اتومبیل رانی خیابانی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25 + 299 + 233 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR