دانلود Fort Professional 4.1.0.0 – نرم افزار رمزگذاری فایل ها

دانلود Fort Professional 4.1.0.0 - نرم افزار رمزگذاری فایل ها

 

دانلود Fort Professional

| نرم افزار رمزگذاری فایل ها |

 

Fort Professional 4.1.0.0 نام نرم افزاری جدید و ساده در زمینه مدیریت رمزهای عبور و همچنین محافظت از امنیت فایل‌ها در سیستم‌عامل ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند از فایل‌های خصوصی خود در برابر دسترسی‌های غیرمجاز جلوگیری کرده و با استفاده از رمزهایی پیچیده و قوی، از حریم خصوصی خود در فضای دیجیتال محافظت کنند. رمزگذاری فایل‌ها، فرآیندی است که کاربران را قادر می‌سازد تا از دسترسی غیرمجاز سایر افراد به فایل‌های خود جلوگیری کند. اگر شما نیز به دنبال راهکاری جهت حفاظت از امنیت فایل‌های شخصی خود در سیستم‌های کامپیوتری هستید، پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار Fort را از دست ندهید.

این نرم افزار قادر است کلیه اطلاعات کاربران در محیط ویندوز از قبیل فایل‌ها و فولدرها را در محیطی امن و قابل اطمینان نگهداری کند تا هیچ فرد دیگری نتواند بدون وارد کردن پسورد به محتوای آن‌ها دسترسی داشته باشد. علاوه بر این، نرم افزار مذکور قادر است کلیه فایل‌های کاربران بر روی انواع فضاهای ابری دراپ‌باکس (Dropbox)، وان درایو (OneDrive) و … را نیز رمزگذاری کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Fort را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Fort Professional :

– قابلیت رمزگذاری بر روی فایل‌ها با استفاده از پسورد و یا فایل‌های کلید

– جلوگیری از هک شدن اطلاعات کاربر توسط کی‌لاگرها

– دارا بودن پسورد منیجر قدرتمند

– عملکرد کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

– امکان رمزگذاری و رمزگشایی آسان فایل‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fort Professional.cover1  300x199 - دانلود Fort Professional 4.1.0.0 - نرم افزار رمزگذاری فایل ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR