دانلود Axon Test 4.3.2.10 – نرم افزار تست و شبیه سازی پروتکل های شبکه

دانلود Axon Test 4.3.2.10 - نرم افزار تست و شبیه سازی پروتکل های شبکه

 

دانلود Axon Test

| نرم افزار تست و شبیه سازی پروتکل های شبکه |

 

Axon Test 4.3.2.10 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه تست و شبیه سازی انواع پروتکل‌های شبکه است. به بیان دقیق‌تر، این نرم افزار محیطی را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند چندین نوع مختلف از دیوایس‌های متصل به شبکه را آنالیز و بررسی کنند. این برنامه راهکاری قدرتمند برای تست قدرت سیگنال و ردیابی آن‌ها را به کاربران ارائه می‌کند. علاوه بر این، نرم افزار مذکور کاربران را قادر می‌سازد تا ارتباط بین کامپوننت‌ها را از نظر فناوری ارتباطی ارباب-برده (Master-Slave) مورد تحلیل و بررسی دقیق و جامع قرار دهند.

این نرم افزار، راهکاری جامع و ایده‌آل برای بررسی عملکرد دیوایس‌های متصل به شبکه، سرورها و ابزارهای مورد استفاده در تبادل اطلاعات درون شبکه است. به کمک این برنامه، شما به آسانی می‌توانید سیگنال‌های ارسالی و دریافتی توسط دستگاه‌های مختلف در شبکه را مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار دهید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور به عنوان یک شبیه‌ساز پروتکل عمل می‌کند و قادر است با مشخص کردن کلیه کامپوننت‌ها در نمای درختی، امکان تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها را تسهیل بخشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Axon Test را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Axon Test :

– امکان تهیه خروجی از دیتا تست

– دارا بودن فیلترهای مختلف برای منبع سیگنال‌ها

– پشتیبانی از پروتکل‌های DNP3, IEC 60870-5-101 / 103/104, Modbus

– امکان شبیه‌سازی خودکار سیگنال‌ها در فناوری ارتباط‌های ارباب و برده

– دارا بودن ابزار اسکن آی‌پی در درون شبکه

– امکان ردیابی و رفع سریع مشکلات شبکه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Axon Test.cover1  300x201 - دانلود Axon Test 4.3.2.10 - نرم افزار تست و شبیه سازی پروتکل های شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR