دانلود بازی Poly Bridge 1.2.2 – پل سازی فوق العاده برای اندروید

دانلود بازی Poly Bridge 1.2.2 - پل سازی فوق العاده برای اندروید

 

دانلود بازی Poly Bridge برای اندروید

| بازی پل سازی فوق العاده برای اندروید |

 

Poly Bridge 1.2.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Dry Cactus Limited است. این روزها بازی‌های مختلفی در سبک شبیه‌سازی منتشر می‌شوند. عناوین عرضه شده در این سبک، عمدتا سعی دارند گوشه‌ای از یک شغل، مهارت، حرفه یا … را برای پلیرها شبیه‌سازی نمایند تا افراد با چالش‌های آن آشنایی بیشتری پیدا کنند. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلو دبرای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک شبیه‌سازی جذاب از مهندسی عمران و ساخت پل‌های مقاوم است.

در دنیای واقعی، اشتغال به این مهارت نیازمند تحصیل در رشته‌ عمران و تخصص بالا در مقاومت مصالح ساختمانی است. اما در بازی اندرویدی Poly Bridge، فرصتی برایتان مهیا شده که بدون نیاز به این مهارت‌ها، پل‌های مهندسی شده خودتان را بنا کنید! در این بازی ده‌ها مرحله پرهیجان و جذاب برای شما در نظر گرفته شده که در هرکدام از آن‌ها، وظیفه دارید با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود، بهترین پل‌های مقاوم در برابر عبور وسایل نقلیه را احداث کنید. هم اکنون می توانید بازی Poly Bridge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Poly Bridge :

– دارا بودن 105 مرحله پرهیجان و جذاب

– امکان به چالش کشیدن مهارت‌های ذهنی پلیر

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Poly Bridge1 150x84 - دانلود بازی Poly Bridge 1.2.2 - پل سازی فوق العاده برای اندروید Poly Bridge2 150x84 - دانلود بازی Poly Bridge 1.2.2 - پل سازی فوق العاده برای اندروید Poly Bridge3 150x84 - دانلود بازی Poly Bridge 1.2.2 - پل سازی فوق العاده برای اندروید Poly Bridge4 150x84 - دانلود بازی Poly Bridge 1.2.2 - پل سازی فوق العاده برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR