دانلود بازی Racing Xtreme 2 1.00 – اتومبیل رانی فوق العاده برای اندروید

دانلود بازی Racing Xtreme 2 1.0 - اتومبیل رانی فوق العاده برای اندروید

 

دانلود بازی Racing Xtreme 2 برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی فوق العاده برای اندروید |

 

Racing Xtreme 2 1.00 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی T-Bull است. در این بازی، شما می‌توانید با استفاده از اتومبیل‌هایی غول‌پیکر، با سایر حریفان خود یک رقابت هیجان‌انگیز را رقم بزنید! مسابقاتی که در این بازی اندرویدی برای شما در نظر گرفته شده، هریک جذابیت و هیجان خاص خود را داشته و یک تفاوت قابل توج هبا سایر بازی‌ها دارد؛ و آن این است که اینجا خبری از اتومبیل‌های پرسرعت و مدرن نیست! در این بازی، شما با ماشین‌هایی سر و کار دارید که دارای چرخ‌هایی غول‌پیکر داشته و هریک دارای قدرتی بسیار بالا هستند.

مسیر مسابقات شما نیز برخلاف سایر بازی‌های اتومبیل‌رانی، در زمین‌های خاکی دنبال می‌شود. به بیان دقیق‌تر، شما وظیفه دارید که اتومبیل خود را از روی تپه و کوهستان‌های پر پیچ و خم عبور دهید و برای رسیدن به خط پایان، از تمامی رقبای خود هم پیشی بگیرید. اگر شما نیز همواره در آرزوی تجربه رانندگی با این اتومبیل‌های عظیم‌الجثه بوده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این بازی جذاب و فوق‌العاده را از دست ندهید! هم اکنون می توانید بازی Racing Xtreme 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Racing Xtreme 2 :

 

– دارا بودن بیش از 30 اتومبیل هیولایی و غول‌پیکر

– امکان تجربه رقابت‌هایی مهیج و جذاب در محیطی 3 بعدی

– قابلیت پرش و اجرای مهارت‌های رانندگی مختلف در تپه و کوهستان‌های آمریکایی

– توانایی ارتقای اتومبیل‌های غول‌پیکر با نیتروژن، اگوزوز، مشخصات فنی و …

– امکان رقابت با سایر حریفان برای کسب مقام قهرمانی در تورنمنت‌های نفس‌گیر

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Racing Xtreme 21 150x94 - دانلود بازی Racing Xtreme 2 1.00 - اتومبیل رانی فوق العاده برای اندروید Racing Xtreme 22 150x94 - دانلود بازی Racing Xtreme 2 1.00 - اتومبیل رانی فوق العاده برای اندروید Racing Xtreme 23 150x94 - دانلود بازی Racing Xtreme 2 1.00 - اتومبیل رانی فوق العاده برای اندروید Racing Xtreme 24 150x94 - دانلود بازی Racing Xtreme 2 1.00 - اتومبیل رانی فوق العاده برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 93 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR