دانلود CyberLink Screen Recorder Deluxe 4.3.0.19620 – فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود CyberLink Screen Recorder Deluxe 3.0.0.2930 - فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود CyberLink Screen Recorder

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

CyberLink Screen Recorder Deluxe 4.3.0.19620 نام یک نرم افزار جدید و پیشرفته در زمینه فیلمبرداری حرفه‌ای از صفحه نمایش کامپیوتر است. اگر به دنبال راهکاری جهت فیلمبرداری از صفحه نمایش کامپیوتر خود هستید، احتمالا تا به حال عناوین بسیار زیادی را جستجو کرده و با نرم افزارهای مختلفی آشنا شده‌اید. نرم افزارهای بسیار زیادی برای فیلمبرداری از صفحه نمایش کامپیوتر وجود دارند که هریک از آنان دارای نقاط قوت و ضعف مربوط به خود هستند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدیدی آشنا می‌کنیم که امکانات آن، یک سر و گردن بالاتر از سایر نرم افزارهای مشابه است. اگر از کاربارن حرفه‌ای تدوین و ویرایش فیلم باشید، به احتمال فراوان با محصولات قدرتمند شرکت سایبرلینک (CyberLink) آشنایی دارید. این شرکت در سال‌های اخیر با عرضه ابزارهای حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه ویرایش فیلم، توانسته توجه بسیاری از کاربران در این زمینه را به خود جلب کند. نرم افزاری که این بار از سوی این کمپانی عرضه می‌شود، یک راهکار کاملا جدید و پیشرفته برای فیلمبرداری از محیط ویندوز است.

این نرم افزار، ترکیبی از محصولات قدرتمند کمپانی نرم افزار سایبرلینک است که امکان ضبط فیلم از صفحه نمایش را با بهترین کیفیت ممکن مقدور می‌سازد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند فیلم‌های تهیه شده از محیط ویندوز را به کمک ویرایشگر داخلی این نرم افزار ویرایش کرده و آن را درست مطابق با نیاز خود تغییر دهند. فرقی نمی‌کند که شما سعی در ضبط یک برنامه آموزشی داشته و یا می‌خواهید از گیم‌پلی بازی رایانه‌ای خود فیلم‌برداری کنید؛ این نرم افزار یک ابزار چند منظوره است که کلیه نیازهای شما در این زمینه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CyberLink Screen Recorder Deluxe را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CyberLink Screen Recorder Deluxe :

– امکان فیلمبرداری از کلیه فعالیت‌های در حال انجام در محیط ویندوز

– قابلیت ضبط صدا و تصویر به طور همزمان

– امکان استریم آنلاین در وب‌سایت‌های پخش آنلاین ویدیو

– استفاده بهینه از منابع سیستم

– دارا بودن ابزارهای حرفه‌ای برای ویرایش فیلم‌ها

– قابلیت ذخیره فیلم‌ها در انواع فرمت‌‌های ویدیویی رایج

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CyberLink Screen Recorder.cover1  300x169 - دانلود CyberLink Screen Recorder Deluxe 4.3.0.19620 - فیلمبرداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Microsoft Windows 10, 8.1, 7 SP1 (Windows 10 64-bit recommended)
– Intel Core™ i-series or AMD Phenom® II and above
– Desktop recording: 1GB VGA VRAM or higher
– Game recording: 3GB VGA VRAM or higher
– 2GB Memory
– 600MB for product installation
– Windows compatible sound card is required

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 556 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR