دانلود بازی Tempest Citadel برای PC

دانلود بازی Tempest Citadel برای PC

 

دانلود بازی Tempest Citadel برای کامپیوتر

| بازی سفر به سیاره طوفانی |

| نسخه PLAZA |

 

Tempest Citadel بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2018 توسط Aartform Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی کامپیوتری جدید، مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند به سری بازی‌های استراتژیک و تخیلی هستند. در این بازی، شما به عنوان کاپیتان یک سفینه فضایی نقش‌آفرینی می‌کنید که برای کشف جهانی ناشناخته و خطرناک ماموریت یافته و سعی دارد از رمز و راز نفهته در پشت پرده آن رونمایی کند. ولی به محض ورود به این سیاره، مشخص می‌شود که شما اولین فردی نیستید که از این جهان بازدید کرده‌اید! در میان ابرهای این سیاره، گروهی از دشمنان کمین کرده‌اند که تشنه گوشت و خون موجودات زمینی هستند.

اما آیا شما می‌توانید ماموریت خود را با موفقیت در این جهان ناشناخته به پایان برسانید؟ آیا می‌دانید که اجرای این ماموریت، نیازمند پذیرش ریسک‌هایی بزرگ و بسیار حساس است؟ به محض ورود به این سیاره، همه چیز برخلاف وعده‌ها و برنامه‌های پیشین رخ می‌دهد. تنها یک چیز مشخص است: افرادی که شما را به این ماموریت تشویق کرده‌اند، به خوبی از این خطرات آگاه بوده و از گفتن آن به شما خودداری کرده‌اند. در زیر این سیاره، طوفانی بزرگ در جریان است که مسئله مرگ و زندگی را در پیش رویتان قرار می‌دهد. حال چالش اصلی شما این است که نهایت تلاش‌تان را به کار گرفته و به سیاره مادری خود بازگردید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tempest Citadel را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tempest Citadel1 300x169 - دانلود بازی Tempest Citadel برای PC Tempest Citadel2 300x169 - دانلود بازی Tempest Citadel برای PC

 

Tempest Citadel3 300x169 - دانلود بازی Tempest Citadel برای PC Tempest Citadel4 300x169 - دانلود بازی Tempest Citadel برای PC

 

تریلر بازی Tempest Citadel :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WinXP
Processor: 1.0 GHz CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 9c Compatible 3D Graphics Card with Shader Model 3.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 923 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR