دانلود IObit WinMetro 1.2.0.702 – نرم افزار شبیه ساز استارت منوی ویندوز 8

دانلود IObit WinMetro 1.2.0.702 - نرم افزار شبیه ساز استارت منوی ویندوز 8

 

دانلود IObit WinMetro

| نرم افزار شبیه ساز استارت منوی ویندوز 8 |

 

IObit WinMetro 1.2.0.702 نام نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور شبیه‌سازی استارت منوی ویندوز 8 برای سایر سیستم‌عامل‌ها است. با وجود اینکه بسیاری از کاربران سیستم‌عامل ویندوز، تجربه چندان خوبی را با محیط متروی ویندوز 8 نداشتند، ولی همچنان افرادی هستند که علاقه دارند این محیط جدید را در ویندوز خود تجربه کنند. با عرضه ویندوز 8.1 و پس از آن، ویندوز 10، رابط کاربری مترو برای همیشه از سیستم عامل ویندوز حذف شد. اما اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که این رابط گرافیکی زیبا را در ویندوز خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار جدید IObit WinMetro را از دست ندهید.

کاربران می‌توانند با دانلود و نصب این نرم افزار بر روی ویندوزهای قدیمی، از رابط متروی ویندوز 8 در آن لذت ببرند. رابط گرافیکی متروی این نرم افزار، شباهت بسیاری به ویژگی MetroUI در ویندوز 8 دارد و برخی امکانات دیگر از قبیل نمایش وضعیت آب و هوا، خبرخوان، تقویم و … نیز از سایر امکانات کاربردی و زیبای این محیط زیبا به شمار می‌آید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار IObit WinMetro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار IObit WinMetro :

– امکان نصب بر روی نسخه‌های قدیمی ویندوز

– شبیه‌سازی دقیق محیط متروی ویندوز 8 بر روی ویندوز اکس پی و 7

– امکان دسترسی آسان و سریع به اپلیکیشن‌های پرکاربرد ویندوز

– امکان جستجوی سریع در میان آیتم‌های سیستم

– نمایش زنده وضعیت آب و هوا

– دارا بودن امکانات کاربردی از قبیل خبرخوان، تقویم و …

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

IObit WinMetro.cover1  300x160 - دانلود IObit WinMetro 1.2.0.702 - نرم افزار شبیه ساز استارت منوی ویندوز 8

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR